Öncelikle bölüme hoş geldiniz
Bölüm de şiddet,rahatsız edici öğe içermekte!
keyifli okumalar dilerim
kelime sayısı:1877
_________________________________________________________________
Alyyse'den
Uyandığım da yumuşacık bir yatak üzerin de uyandım,ama burası benim odam değildi.Oda kocamandı pencere'nin önü büyük kırmızı perdeler ile kaplı oda'ya ışık girmesini engelliyordu.
Yatakta ayaklarımı kendime çektim,bu işin cidden şakası yoktu farklı bir odadaydım.Gerçekten bana yeni bir hayat mı vermişlerdi?Bu mümkünmüydü peki ya ben ne yaptım da bana yeni bir hayat baş ettiler?
Ben bu tür düşünceler ile boğuşurken kapım hafif bir şekil de tıklatıldı,kapı mı tıklatan kişi kapıyı araladı ve içeri girdi.Gelen kişi uzun kızıl saçlı,yeşil gözlü bir hizmetkardı yani kıyafetlerine bakılırsa bir hizmetli olması gerekiyordu."Bu gün erken uyanmışsınzı kontes'im"Bana seslenmesi ile karşım da ki hizmetliyi incelemiyi bıraktım."Evet,sadece uyku tutmadı.Bu arada ismin neydi?"Buraya geldiysem uyum sağlamam gerekiyordu ne kadar hızlı sağlarsam bir tersilk oluşmazdı,karşımda ki bayandan ne kadar çok şey öğrenirsem benim için kar dı.
Kızıl saçlı bayan gülümsedi bir yandan perdeleri camın kenarına bağlarken konuşmaya devam etti."İsmim Arya efendim,bunu sormam doğrumu bilmem ama kontesim canınızı sıkan bir şey mi oldu?"Ben de onun gülümsemesine karşılık verdim"Hayır,bir sorun yok Arya ve bundan sonra kişisel hizmetlim olmanı istiyorum tabii sana da uyarsa."Arya'nın gözleri doldu ve kafasını onaylayan bir şekil de salladı."Evet,kontes bunu yapmak isterim" "Güzel, o zaman biraz dolaşalım Arya seni biraz daha tanımak istiyorum."
Arya odadaki büyük dolaba ilerledi,dolabın kulpunu tutu yavaş bir şekil de kendine doğru çekti.Dolabın kapağı açılınca içinde ki bütün elbiseler gözüktü.Dolabın için de her renkten en az dört,beş tana elbise vardı.Bütün elbiseler o kadar güzeldi ki bakmaya doyamıyordum."Bu gün hangi renkte bir elbise giymek istersiniz kontes?" Yataktan çıktım,büyük dolaba doğru adımlarımı yönelttim en köşede ki mavi elbise dikkatimi çekmişti orada o kadar zarif ve güzel duruyordu ki diğer elbiselere bakmadan o elbiseye yöneldim.Ben elbiseyi elime aldığım da Arya gülümse di."Anlıyorum kontun 16. yaş gününüz de aldığı elbiseyi giyeceksiniz.Siz bu elbise yi sadece o gün giymiştiniz noldu da fikriniz değişti kontes?"
"Sadece gözüme güzel gözüktü."Arya yine iç ısıtıcı gülümsemesini sundu."Bu elbise ile kontun 17. yaş kolyeniz gerçekten çok uyumlu o kolye'yi takmak ister misiniz efendim?"Arya ya dödüm ve onaylayan bir kaç mırıltı çıkardım ben o sırada da hala elbiseyi inceliyordum.Gerçekten çok güzel bir elbisey di.Mavinin en koyu tonu ve en açık tonlarından oluşuyordu.Boyun bölgesi hafif yuvarlak kesim di.Omuzlardan başlayıp bilek tarafına kadar koyu mavi bir renge sahipti,bilek tarafı boldu ellerim rahatlık için de oynata biliyordum.
Ben elbeseyi giymiştim,aynada kendimi incelerken Arya elinde siyah orta boy bir kutu ile yanıma geldi.Kutuyu bana uzattı,kutuyu alıp kapağını açtığım da çok zarif bir kolye ile karşılaştım ne çok süslüydü ne de çok sadeydi orta kısım da büyük koyu mavi bir taş vardi,etrafı elbisenin açık mavi rengi ile aynı renkte küçük taşlar ile süslüydü.Bu kolye çok değerli bir şeye benziyordu.
Hazırlanmıştım kolye elbise ile o kadar uyumluydu ki sanki elbisenin bir parçası gibi duruyordu.Arya ile bahçeye çıkmıştık bahçe o kadar büyüktü ki burada tek gezersem net kaybolurdum.Bahçeyi incelerken gözüme papatyaların olduğu kısım takıldı ben orayı incelerken arkamda duran büyük bir şeyin olduğunu fark ettim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Evrenler Arası (katılımlı)
Fantasy︵‿︵‿୨♡୧‿︵‿︵ <>katılım Kapalı!<> Her şeyin bir sonu vardır değil mi?Bazı sonlar yeni başlangıçlar için bir anahtar olurken,bazı sonlar ise umutsuzluk ile sonuçlanır.Her son kötü değildir ama kime göre neye göre? Konu:Tarihi seven 10 kız,hiç ummadı...