Bazı Sonlar Ve Yeni Başlangıçlar(4)

42 14 118
                                    

Yeni bölüme hoşgeldiniz!

bölüm hasta olduğumdan ve bir haftada 4 sunum yaptığımdan gecikti ayrıca sınavlardan dolayıda zor bir hafta oldu.

Ölüm sayısı: 3

iyi okumalar!

kelime sayısı:1480

-------------------------------------------------------------------------------------------------------

Glory'den

Yine bir hafta sonuydu,her zamanki gibi elimde ki kahve mi içiyordum bir yandan da arkadaşlarım ile konuşuyordum.Gurupta sadece üç kız arkadaşdık ama bir günde mesaj sayımız en az 2.000 mesaj felandı veye daha da uzunu.

Bu akşam maskeli balo vardı Adel pek balo tarzı şeyleri sevmese de Ryokko ile onu her zaman ikna edebilmişizdir.

Adel
Kimse niye bu gün yazmadı aw:⁠-⁠(

Ryokko
Ben nereden biliyim adel =⁠_⁠=

Glory
Kızlar akşama maskeli balo var geliyorsunuz değil mii?

Adel
Yoo ben gelmiyorum

Ryokko
Tabii canım sen hiç merak etme akşam seni kapıdan sürükleyerek ben çıkarırım(⁠^⁠∇⁠^⁠)⁠ノ⁠♪

Adel
Çok kötüsün Ryokko (⁠'⁠°̥̥̥̥̥̥̥̥⁠ω⁠°̥̥̥̥̥̥̥̥⁠`⁠)

Glory
Her neyse çok konuşmayın

Ryokko
Konuşmuyoruz ki yazıyoruz mal

Glory
Kırdı (⁠ᗒ⁠ᗩ⁠ᗕ⁠)

Adel
Niye kızı kırıyon (⁠'⁠-⁠﹏⁠-⁠'⁠;⁠)

Ryokko
Niye iki kişi üstüme geliyorsunuzÓ⁠╭⁠╮⁠Ò

Glory
Neyse hazırlanın zaten son saatler ikinizde gelmez seniz sonra dayak yersiniz

Ryokko
Ben geliyorum yanımda bu malı da getiririmᕙ⁠(⁠ ⁠ ⁠•⁠ ⁠‿⁠ ⁠•⁠ ⁠ ⁠)⁠ᕗ

Adel
Hey bende bu guruptayım ayrıca mal felan kırılıyorum (⁠。⁠ŏ⁠﹏⁠ŏ⁠)

Ryokko
Ağla (⁠✿⁠^⁠‿⁠^⁠)

Gurupta olan yazışmalarımıza gülerken son bir saat kalmış olan balo için elbise seçiyordum.Elime gelen uzun kırmızı ve yırtmaçlı elbiseyi aldım bu elbiseyi alalı çok olmamıştı,sadece bir partide giymiştim sanırım bu güne nasip oldu.

Ryokko'dan

"Adel!"yine mi uyuya kalmıştı bu kız.Duvara yaslandım ve kollarımı göğüsümün altından birleştirdim.Balo için siyah bir takım elbise giymiştim,saçlarımı takım elbiseye uygun bir şekil vermiştim."Adell!" yukarı kattan derin bir iç çekiş sesi geldi ve merdivenlerin başında diz üstü dar siyah bir elbise giymiş Adel belirdi.Saçlarını her zaman ki gibi salmış uykulu bir şekil de bana bakıyordu.

"Sabahtan beri seni bekliyorum neredesin sen"Adel bir elini saçına götürdü ve masum bir yüz takındı."Biraz kestirdim diyelim"Derin bir nefes aldım ve anahtarı alıp kapıya yöneldim.

"Hey beni beklee" "Zaten seni sabahtan beri bekliyorum"Adel gözlerini devirdi ve şekil vermek için uğraştığım saçlarımı karıştırdı.Adele dönüp zorla gülümsedim"Adel canım arkadaşım dayak mı istiyorsun"Adel kıkırdadı ve bana dil çıkardı."Senin o dilini... Neyse bir şey demeyeceğim"

Adel'de ayakkabalarını giydi ve çıkarken kısa ceketini alıp kapıyı çekti,çantasından anahtarı çıkarıp kapıyı kitledi.

"Ryokko! Beni beklesenee" arkamdan koşturan bir adel bıraktım.Bana yetişmeye çalışırken bende adımlarımı hızlandırıyordum."Hey ben kime diyorum!Beni beklesene ryo"
Adel'in ısarına olduğum yerde durdum ve onun bana yetişmesini izledim.

Evrenler Arası (katılımlı)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin