Yine boktan bir güne uyanmıştım ve bugün burdaki son günüm ve yarın saat 13.00 de uçağım var.
Burdaki arkadaşlerımla benim gidişimi kutlamaya gidecektik benim için organizazyon yapmışlardı sanki gitmemi istiyolarmış gibi
Kafamdaki kelime yığınını bir kenara atıp odama giyinmeye çıkmıştım dolabımı açıp içinden
Elbisemi ve ayakkabı almıştımElbisemi gidikten sonra arabanın ve evin anahtarını almıştım ve arabama bindim ve 20 dakika sonra ortaya varmıştım.
İndiğimde her taraf çok güzel süslenmişti ve çok pahalı bir yerdi belliydi
Çirkef arkadaşlarımın böyle bir yer tutması beni şaşırtmıştı neyse beni ilgilendirmez benden çıkmadı sonuçta bu zamana kadar onlara yaptıklarıma sayarlar 😂
İçeri girmiştim ve bütün iki yüzlü arkadaşlarım ordaydı
"Merve aşkom" diye seslendim ve sarıldık ve herkese selam verdim ve aradan çok zaman geçmeden eylenmeye başlamışlardı.
Ben de onlara bir kenardan baktım ve yanıma Anıl geldi ve oturdu "bebeğim sen niye oturuyosun " dedi ve elini açık bacağımın üzerine koydu ve ben rahatsız olmuştum bu durumdan niye anlamadım ve Anılın elini itirp ayağa kalktım ve dans etmeye başladım yanımda geçen birinin elinden içkisini aldım içmeye başladım ve delicesine dans etmeye devam ettim.
Sanki bütün hayatım gözümün önünde geçiyormuş gibi dans etmeye devam ettim ve yanıma Anıl gelmişti ve o kadar dalmışım ki fark etmedim bile birlikte dans etmeye başlamıştık ve elini belime atmasıyla kendime gelmem bir oldu.
"Anıl napıyosun" dememle itirmem bir oldu
Anıl"bir şey yapmıyorum bebeğim " dedi ve yaklaştı yine dokunacakken okkalı bir tokat attım ve herkesin bize bakması bir oldu.
Merve yanimıza gelmişti " Ne oluyo burda niye bağrışıyorsunuz" dedi
Anıl "Bir şey yapmıyoruz Merve sadece dans ediyorduk" dedi ve ben iyice sinirlendirmiştim ve kendimi tutamadan bağırmaya başladım "BİR DAHA SAKIN BUNU YAPMA" dedim ve oradan uzaklaşıp dışarı çıktım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Benim Kaderim
RomanceGeçmişte yaşanan olaylar sonucu hayatı küçük yaşta değişen Asiye bakalım ne gibi olaylarla karşılaşacak aşkı bulabilecek mi?