ᴅᴜ̈şᴜ̈ɴᴜ̈ʀᴜ̈ᴍ 1. Bölüm

26 0 5
                                    

🎵: Sadece - Kalben
"Herkes sevdiğinin kahramanı olmak ister."

İyi okumalar 🤍
yorum yaparak okursanız mutlu olurum

...

Alin'den

Evden apar topar çıktım. Kafamda birçok düşünce, ve sadece kafa karışıklıklarından ibaret.

Sadece..

Metroya bindiğimde çok insan, bir sürü insan doluydu. "caggıdı caggıdı" sakız çiğneyen gevezeler, kuruyemiş yiyen ihtiyar, yorgun baygın bir çok insan daha.

Hep gördüğüm karşılaştığım o yer. Bazen dehşet korkutucu geliyor insana. Bazen ise umursamaz gözlerle baktığımda sakin gibi geliyor. Belki de sıradan bir yerdi.

Bir kaç insan daha duraktan inince kalabalık az da olsa azaldı. Kalabalığın azalmasıyla gözüme çarpan o kişiye baktım. O'nun saçları siyahtı. Gözleri ela gibi duruyordu. Ama ışık vurmadığı sürece koyu kahvemiydi?

Ardından sert bakışları ve aralanmış dolgun ince dudakları...

Ardından sert bakışları ve aralanmış dolgun ince dudakları

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

O'na bakalı kalmıştım. Fakat o'na bakılırsa o gözünün ucuyla bile beni görmüyordu.

İyiydi ya en azından ona bakmaya devam etsem bile farketmeyecekti.
Ama ona daha fazla bakmaya devam edersem metrodakiler sapık olduğumu düşüneceklerdi.
Yine durmadı düşüncelerim. Düşündüm durdum.

"Acaba yeni ayrılmış, depresyonda veya hatta platonik...? Olabilir miydi? :)"

Düşüncelerimi bir kenara atıp, iç çektim. Ve önüme döndüm.

Metro ineceğim durağa varmıştı bile. Son kez tekrar ona baksam mı diye düşündüm. Bi anda bu düşüncenin yanlış olduğu düşünüp çantamı takıp hızlıca metrodan indim.

Metrodan indiğim de arkamdan adım sesleri duyuldu. Belki de o'ydu belki de değildi..

Yoluma devam ettim. Tam o sırada dışarıya vardım ve jlk bulduğum banka oturdum. Oturmamla yorgunluğun verdiği o hissiyatla bir iç çektim ve hıp hızlıca çantamdan çıkardığım, azalmış plastik şişedeki suyu yudumladım. O sırada telefonum çaldı.

ᴋᴀʏıᴘ ʀᴜʜᴜᴍHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin