ɪ̇ʜᴀɴᴇᴛɪɴ ɢᴇʀᴄ̧ᴇɢ̆ɪ

8 1 9
                                    

Bölüme hoşgeldiniz.
Kalben; Kalp hanım nasılsınız? Ah ne çok kırıksınız.

Bölüm başlıyor, iyi okumalar. Uzun bir bölüm sizi bekler...

/ Yazardan /

Buğra'dan okumaya devam ediyorsunuz. Buğra'nın başından geçenler. Hadi!

/ Buğra'dan /

Uyuya kalmıştım. Uyandığımda Ayça buluşmamız için 3 kez aramıştı. O buluşmayı planladım. Çünkü bugün İzmir'e taşınıyorum. Önce Buse'yi aradım.

Buse telefonuma cevap verdi

Buse:
Efendim Buğra ya.

Sana ihtiyacım var. Bu yüzden aradım.

Buse:
Sana söyledim Ayça'e ihanet etmeyeceğim.

İhanet etmeni söylemedim. Ayça'ya bahsetmeyeceksin sadece bu.

Buse:
Ya Alin'e ne olacak?

Ona doğruları anlatıcağım. Başından beri Buğra olarak tanıdığı kişinin abim olduğundan bahsedeceğim.

Buse:
Bunu yapamazsın! O kızın duygularıyla oynadınız bir kere. İzmir'e falan gelme herşeyi berbat edersin. Ben bile zar zor söylüyorum alıştırmak için. Sen nasıl bir anda gelip pat diye söyleyebilirsin. Eğer o kişi Alin olmasaydı dediklerine inanmazdı. Ama Alin saf anladın mı? Hemen sana inanıcak ve manipüle olucak.

Buse bağırarak, sert konuşuyordu. Bunları söylerken duraklamadan nefessiz söyledi.

Anlıyorum. Belki de haklısın ancak...

Gözümden yaş aktı. Kalbim sanki yere düşmüş gibi bir boşluk hissettim. Cümleyi zar zor kurarak söyledim.

Ben dayanamıyorum.

Buse:
Neye dayanamıyorsun a*ına k*yayım!

Çıldırmıştım. Bağıra çağıra,

ONUN ABİME AŞIK OLMASINA, GERÇEKLERİ BİLMEMESİNE, ONUN NEFRET ETTİĞİ KIZ İLE 2 YILDIR İLİŞKİM OLMASINA! ANLADIN MI ŞİMDİ. KENDİMİ Y*VŞAK GİBİ HİSSEDİYORUM.

Nefeslerimi kontrol etmeye çalıştım. Zar zor kendimi sakinleştiriyordum. Benim az dozda sinir hastalığı denilen lanet olası hastalıktan vardı. Kendimi tutamadım herşeyi söyledim. Buse ses çıkarmamıştı. Ardından kendimi toparlayıp söyledim.

Tamam. Ben kendime engel koyamıyorum. Bunu da biliyorum. Bugün gelicem oraya. S*ktiğimin şehrine gelip, kazanacağım tüm içimdeki savaşları.

Buse:
Gel ve o Alin'i intihar etmesine teşvik et. Senden de nefret ediyorum. Ayça'yı rahat bırak!

Yüzüme kapattı.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jun 17 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

ᴋᴀʏıᴘ ʀᴜʜᴜᴍHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin