Başlık: My Name? ~ Who Killed Minho?
FRAGMAN...
Okul ortamında sevilmeyen ve tek arkadaşı Han Jisung olan Lee Minho, birgün ansızın öldürülür...
Ölümünden şüphelenen Han Jisung, en yakın arkadaşının katilini bulmak ister...
Ama kimse ona yardım etmek istemez, Kim Seungmin hariç...
Bu yolda bu ikili katili bulmak için büyük bir araştırmaya girerler...
İşe polisi katmadan araştırmalarını yapmaya çalışırlar...
Ama yollarında 8 Büyük Suç vardır ve onları durdurmak imkansızdır...
Her biri bu araştırmaya engel olmak için çok çabalarlar fakat Han Jisung asla pes etmeyeceğini ve dostunun katilini bulacağını söyler, kendine söz verir...
Kimse onu desteklemez, en yakın arkadaşları onu yarı yolda bırakır...
Ama bu onu durdurmak için bir sebep değildir...
O her türlü yaparım diyenlerden ve asla pes etmeyenlerdendi...8 Şüpheli vardı...
Bunlar büyük suçlar işleyenler ama asla yakalanmayanlardı...
İşlerini mükemmel yapan 8 Sabıkalı vardı, karşılarında...SERİ KATİL KİM JENNİE
Seri Katil olan Kim Jennie şüpheliler arasında birinci sırada yer alıyordu.Lee Minho ile arasındaki sorun neydi, işte orası sorgulanırdı.Okuldaki kimse bilmezdi, aralarındaki nefretin nedenini...Lee Minho ile arkadaş olmamalarının sebeplerinden en büyüğü Kim Jennie'ydi.Kimse Jennie ile düşman olmak istemiyordu, korkuyorlardı.Bu yüzden Minho'ya yaklaşmazlardı.Aralarında ki nefret büyük olduğu için belki de Kim Jennie, Lee Minho'nun ölümüne sebep olmuştu...Kim bilebilir ki?
EN YAKIN ARKADAŞINI ÖLDÜREN HWANG HYUNJİN
En Yakın Arkadaşını Öldüren Hwang Hyunjin şüpheliler arasında ikinci sırada yer alıyordu.Lee Minho'dan nefret etmesinin sebebi bilinmiyordu.En yakın arkadaşı Lee Felix'in ölümüne sebep olan Hwang Hyunjin, belki de sırf Han Jisung ile arkadaş oldu diye Lee Minho'nun ölümüne sebep olmuştu.Hwang Hyunjin'in derin bir nefreti vardı ve kendisi Han Jisung ile yakın arkadaştı.Kıskançlıktan yaptığı düşünülebilirdi, elbette ama bu sorgulanırdı...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MY NAME? ~ WHO KİLLED MİNHO?
Fanfiction"Söylediğin o sözlerin, yaptığın her davranışın sana bir gün döneceğini biliyorsun değil mi, Lee Minho? Rica ettiğin şeyin veya kaba bir şekilde söylediğin o sözlerin bir gün eylemlere geçeceğini bilmen gerekiyor. Ölüm mü istiyorsun? Ölüm sana gelec...