Recenzowania powstała jako miły projekt, który ma pomóc autorom, stanowić fajną rozrywkę dla czytelników i miejsce dla mnie do swobodnego wypowiadania się na temat literatury. Aby uniknąć w przyszłości konfliktów, przedstawiam wam regulamin, który ma regulować zasady tego przedsięwzięcia.
OGÓLNE
1. Nieznajomość poniższego regulaminu nie zwalnia z przestrzegania ustalonych zasad. Jak mówi pewna łacińska sentencja: „nieznajomość prawa szkodzi".
2. Łamanie regulaminu może skończyć się:
a) rezygnacją z recenzowania pozycji,
b) odmową kolejnych recenzji,
c) zablokowaniem użytkownika na platformie.
RECENZENT
3. Jako recenzent zobowiązuję się do przedstawienia swojej opinii na temat podesłanych tekstów.
4. W związku z różnorodnością ze względu na długość i formę nie zobowiązuję się do wstawienia recenzji w określonych ramach czasowych.
5. Nie zobowiązuję się również do przestrzegania kolejności zgłoszeń.
6. O kolejności przyjmowania do recenzji decyduję ja, biorąc pod uwagę długość i formę publikacji.
7. Pisząc recenzję, korzystam z prawa cytatu, które pozwala mi na wykorzystanie fragmentów waszego utworu w celu napisania analizy krytycznej.
AUTOR
8. Autor ma prawo do wycofania swojego opowiadania, ale tylko do momentu napisania recenzji.
9. Autor otrzymuje recenzję nieodpłatnie.
10. Autor zobowiązuje się do szacunku wobec recenzenta i innych komentujących.
11. Autor ma prawo podważyć rzetelność recenzji i wnieść o jej usunięcie. Samo niezadowolenie z recenzji nie jest jednak zasadnym powodem.
12. Autor może wnieść o napisanie nowej recenzji tego samego utworu, gdy:
a) recenzja jest niemerytoryczna,
b) praca bardzo się zmieniła i chce poznać opinię o nowej wersji.
ZGŁOSZENIA DO RECENZJI
13. Zgłoszenie do recenzji wyłącznie przez autora treści i odbywa się poprzez wypełnienie odpowiedniego zgłoszenia w zakładce „ZGŁOSZENIA" i dodanie go w komentarzu.
14. Zgłoszenie może zostać odrzucone, jeśli:
a) autor łamie regulamin,
b) zgłoszenie zostało źle napisane,
c) opowiadanie jest niezgodne z regulaminem Wattpada,
d) recenzent uzna, że nie jest w stanie być merytoryczny np. przez wzgląd na gatunek czy relację ze zgłaszającym,
e) kolejka jest zamknięta.
15. Mogę nie podać powodu odrzucenia recenzji.
Ostatnia aktualizacja: 29.07.2024 r.
CZYTASZ
Galeria Słów | recenzje ✔️
Nonfiksi[OTWARTE] Chcesz dostać szczerą opinię na temat swojej pracy? A może szukasz opowiadania do przeczytania? Wpadnij do Galerii Recenzji, może akurat coś dla siebie znajdziesz. Image by Raad1 from Pixabay.