Selamm sevgili olurlarım size yeni bölümle geldim.
Biliyorum geç kaldım bazı sebeplerden dolayı kusura bakmayın.
Takip etmeyi ve oy vermeyi unutmayın.
~♡İyi okumalar♡~ŞİMDİKİ ZAMAN PAZARTESİ GÜNÜ
Ve sınıfa gittik. Arddından 5 dakika sonra matematik hocası Eren hoca geldi. Çok degil ama sert biri,öğrencilerini sever ama belli etmez. Ayağa kalktık "Günaydın çocuklar" "Günaydın hocam" dedik hep bir ağızdan "Oturabilirsiniz..." oturduk. "Biliyorsunuz ki yarın matematik sınavınız var,iyi çalışıp gelin"dedi...
~~~♡♡🌼♡♡~~~
Teneffüs çaldığında "çıkabilirsiniz." Komutunu kaldığımız an çıktık. Gece'nin isteği üzerine kantine indik. Gece ile kahvelerimizi alıp bir masaya oturduk,gözümü sağıma kaydırdığımda o cadı Lara sinsi bir gülümsemeyle masada kahvesini içerek gözlerini bize çıkıyordu,oyarım o gözlerini "Bu cadı niye bize sinsi bir sırıtışla bakıyor"dedim sinirle. Gece "Görmezden gel" dediğinde Gece dinleyerek görmezden geldim yani en azından görmezden gelmeye çalıştım.
Ama bu sinsi gülümsemesinin arkasında bir boklar var ama ne bilmiyorum yakında çıkar kokusu...
Ders zili çaldığında sınıfa çıktık. Ben ikinci sırada oturuyorum yanımda'da sezgin oturuyor;Sezgin pozitif ve havalı biri okulun nerdeyse popüler çocuğu,nerdeyse okulda tüm kızlar ona aşık,bana göre sezgin pozitif ama herkese karşı diyemem,o lara cadısıda sezgin'e aşık ama Sezgin ona yüz vermiyor ve sezgin'i benimle yanyana gördüğünde kıskançlıktan deliriyor ve böylece benimle yani bizimle uğraşıyor.
Her neyse gece'de arkamda üçüncü sırada oyuruyor lara cadısıda yan tarafımımızda cam kenarından ikinci sırada oturuyor...
Tüm dersler bitmişti ve çok yorgundum gece'de öyleydi. Yetimhanye geldiğimizde Ali abiye selam verip içeri girmiştik,yemek saati geldiğinde aşağıya yemekhaneye yemek yemek için indik...
Yemek yedikten sonra yukarı odalarımıza çıkmıştık. Yarın matematik sınavımız var bu yüzden uyumadan önce gece ile çok çalıştık ve her ikimizde yataklarımıza dağıldık. Kafamı sağıma çevirip gece'ye bakarak "İyi geceler gece" "İyi geceler lila"dedi gece. Gözlerimi yumdum ve kendimi karanlığa bıraktım...
Gözlerimi güneşin yüzüme vuran ışığı ile açtığımda karşımda beni hafif sarsan gece'yi gördüm. "Lila,hadi uyan" "Tamam,uyandım." Yatağımı toplayıp lovoboya gittim ellimi yüzümü yıkayıp dişlerimi fırçaladım. Lovibodan çıktığımda giyinip çıktık. "Görüşürüz ali abi" dedik ve yetimhaneden çıktık.
Otobüse bindik on dakika sonra otobüsten indik ve okula vardık. Gece ile sınıfımıza giderken lara yanımızdan sırıtarak geçti ve birşey demedi! İnanamıyorum laf sokmadı veya hakaret etmedi. Gece "Sencede bu garip degil mi, resmen bize laf sokmadı ya da 'geldi ezikler' demedi. Yoksa kıyamet mi kopacak'ta bizim mi haberimiz yok." "Evet, çok garip ama bunun arkasında bir boklar var,dünden beri böyle, matematik dersinden çıktığından beri bize sırıtarak bakıyor." Gece bana evet der gibi kafasını aşağı yukarı salladı. Bu lara kesin bir şeyler çeviriyor yoksa şuan bize bulaşıp kavga çıkarması lazımdı. Gece ile sınıfa girdiğimizde hâla sırıtarak bize bakıyordu göz devirdim cidden çok sinir bozucu. Umarım okuldan sağ salim dertsiz tasasız kazasız belasız çıkarız.
Sıralaımıza geçtik hemen sonra sınıf kapısından sezgin girdi. "Merhaba lila"dedi."Merhaba sezgin"dedim. Sınıf kapısından matematik hocası eren hoca geldi çok öfkeli gözüküyordu. Birden hocanın "Çantaları açın" diye bağırmasıyla irkildim. "Herkes çantasını açsın" diye tekrar bagırdı.
Anlamadık noluyor hocayı bu kadar sinirlendiricek nolmuş olabilir ki "Hadi hızlı açın, bakalım kim almış sınav cevaplarını" herkes birbirine şaşkın bir şekilde bakmaya başlamıştı. Herkes neler oluyor? Demeye başladı. Cidden kim bunu yapmaya cesaret eder.
Şu lara cadısı sinsice sırıtıyordu bu sırıtışın arkasında bir boklar var ama ne? Yine allah bilir ne kötülüklerin peşinde. "Hocam, belki... yani şüpeleniyorum bildiğimden degil lila çalmıştır." Gözlerim irice açıldı. Ne diyordu bu kız böyle "Ne diyorsun ya!" diye yükseldim şok içinde. Resmen bana iftira atıyordu. "Hocam ben almadım bana iftira atıyor. Dün çok çalıştım gece'de benimleydi..."
"Evet hocam lila ile çok çalıştık,lila'nın böyle bir şey yapmayacağını sizde biliyorsunuz." "Evet hocam bilirsiniz. Benim derslerim çok iyi neden sınav cevaplarını çalim ki,kötü olsa bile çalmam!" "Elbette biliyorum ama...kağıt çantandan çıkmazsa,şimdi dürüst ol sen çalmadın degil mi?" İnanmıyorum hoca bile bana inanmıyor, güvenmiyor. "Tabi ki ben çalmadım." Gözlerim dolmaya başlamıştı. Resmen suçsuz yere iftira atılıyor bana oysa ben dün gece çok çalışmıştım. "Tamam o zaman sen yapmadıysan çantanı açarmısın?" "Tamam açarım ben çalmadım zaten" çantamı hocaya verdim. Hoca çantanın içinden bir kağıt çıkardı. Bu b-bu kağıt sınav cevapları kağıdı. Gözlerim dolu bir şekilde irice açılırken göz yaşlarımdan bir damla yaş özgürlüğüne kavuştu.
Bu...bu nasıl olur onu oraya kim koymuş olabilir ki? Bendeki de soru lara cadısı koymuş başka kim koyucak ki matematik hocası sınavımızın olduğunu söyledigi günden beri sinsice sırıtıyordu. Gece "Hocam biri lila'nın çantasına koymuş olmalı. Lila asla böyle bir şey yapmaz hem lara sen nerden bildin sınav cevaplarının lila'da olduğunu,hocam kesin biri koymuştur çantasına lila dün çok çalıştı neden sınav cevaplarına ihtiyacı olsun ki dersleri de iyi, lila bunu asla yapmaz!..."dedi. Gece orda dil dökerken lara sırıtarak "Sadece tahmin ettim bebeğim" dedi. Ben ise şok içinde göz yaşlarım ard arda akarken dona kalmıştım.
Gece'nin beni dürtmesiyle kendime geldim. Ağlamaklı bir sesle "Hocam yemin ederim ben çalmadım. Kameralara bakalım. Kimin yaptığını görürüz." "Üzgünüm. Ama kameralar bozulmuş çalışmıyorlar... Tüm deliller seni gösteriyor. Çantandan çıktı bunun... başka bir açıklaması yok...üzgünüm müdürün yanına gitmen gerek sana cezanı verecek." Dedi hoca. "Hocam ama kendisi'nin yapmadığını söylüyor. Ben lila'ya inanıyorum." Dedi sezgin. Artık gücüme gidiyordu haksız yere suçlanmak. Göz yaşlarımı tutamıyordum.
Hoca beni müdürün yanına götürürken lara sırıtıyordu. Gece "Bende sizinle gelicem."dedi. Ardından sezgin "Bende geliyorum. Beni'de bekleyin." Lara'nın yüzü düştü sezgin'in bizimle gelmesi beni savunup desteklemesi sinilendiriyordu sezgin'i kıskanıyordu. Müdürün odası'nın önüne geldim. Hala yaş dolu gözlerimi elimin tersiyle silip derin bir nefes aldım. Ardından kapıyı üç krz tıkladım. 'Gir' komutunu aldığımda kapıyı açıp sezgin ve gece'yi arkamda bıraktım ve bana en son dedikleri şey 'sana inanıyoruz lila'oldu ve eren hoca ile beraber içeri girdik eren hoca kapıyı kapatı. "Lila... sınav cevaplarını çaldığını duydum bu doğru mu." Dedi. "Hayır hocam! Bu doğru değil öyle bir şey yapmadım." "Ama çantandan çıkan kağıt öyle söylemiyor." Müdür'de bana inanmıyordu.
Gözlerimden bir yaş özgürlüğüne kavuştu.
Büyük ihtimalle okuldan atılırım. Lara ile sürekli kavga ettiğimizden dolayı bir çok kez disipline gittim. Kesin bu onun oyunlarından biriydi. Zaten bana sırıtarak bakıyordu bir de ona kantin'in orda tokat attığımda bana 'Sana bunu ödeticem' demişti. Ahh bende çok aldırmamıştım. Meğer bu yüzden bana bakarken sırıtıp duruyordu. Bir boklar olduğunu tahmin etmiştim. "Malesef okuldan atıldın. Eşyalarını toplasan iyi edersin." Göz yaşlarımı tutamadım.
Göz yaşlarımdan bir tane aktı sonra bir tane daha... bir tane daha "Ama hocam gerçekten ben çalmadım." "Üzgünüm deliller ortada bunun başka bir açıklaması yok... çıkabilirsin"
~~~♡♡♡🌼♡♡♡~~~Bu bölüm biraz sıkıcı olabilir sevgili okurlarım ama asıl herşey gelecwk bölümda başlayacak bu da küçük bir ipucu olsun
Bu bölüm hakkında ne düşünüyorsunuz? Yorumlarınızı bekliyorum. Oy vermeyi ve takip etmeyi unutmayın
Gelecek bölümde görüşürüz öpüldünüz.🤗😙❤
ŞİMDİ OKUDUĞUN
PAPATYAM
Roman pour AdolescentsYetimhanede yaşayan sıradan bir kızın, iftiradan dolayı okuldan atılıp ertekin lisesine gidip hayatının degişmesi.