Selam ben geldimmmmmmmmm
Özlediniz mi beni?
Ayy! Ben sizi çok özledim.
Bölümü yazarken biraz ara verdim ve geri açtığımda stokladığım hiçbir bölüm yoktu. Saatlerce uğraştım lütfen bir oyu fazla görmeyin.
Elimden geldiği kadarıyla güzel bir bölüm yazdım. Umarım beğenirsiniz.
Yorum atılmamasına rağmen atıyorsam bunun nedeni diğer okurlara ayıp olmaması için.
oy: 5 yorum:10
İyi okumalar...
Medya: Alper GEMİCİ
💜
AYAZ KARADAĞ'IN ANLATIMIYLA
Oturduğum sıra sanki batıyordu. 1 haftadır olduğu gibi, sanki ağır geliyordu.
Ders coğrafyaydı. Bir sonraki ders sınav olduğu için beynim çok karışıyordu. Sanki kafamın içerisinde birçok şey aynı anda isyan ediyordu. Çığlıklar düşüncelerimi esir alıyordu.
Zilin çalmasıyla hissettiğim iğrenç duygu devam etti.
Birinin dürtmesiyle kafamı çevirip baktım.
"Oğlum hadi kalk biraz basketbol oynayalım. Hem kafan dağılır hem biraz sohbet ederiz." Yüzüne ciddi diye mi baktım. "Oğlum mal mısın? Bir sonraki ders matematik sınavı var." Berk kolumdan tutup sıradan kaldırmaya çalışınca çok uğraşmadan kalktım. Ne desem de beni götürecekti.
Bahçeye çıkınca sahanın orda olan topluluğa karışıp oynamaya başladık.
Birkaç dakika oynadıktan sonra gözüme değen kişiyle elimde duran topu Berk'e doğru fırlattım. Alper Gemici de bizimle oynuyor ve rakip kısımdaydı.
Bana gelen topla şimdi cidden olay benim için ciddileşmişti. Stres atma için oynayacaktık biz hani bu oyunu, ben şuan sadece onu öldürmek için oynayacaktım.
Bana gelen topu potaya koşarak atacağım sırada topa vuran elle birlikte top elimden kayınca kafamı kaldırınca gördüğüm yüz daha da hırslanmamı sağlıyordu. Sanki bana kurulan bir oyundu.
Olduğum yerde biraz durduktan sonra oyna tekrar aktif şekilde katıldım.
Kim olduğunu ama Berk'in arkadaşı olduğunu bildiğim kişi bana atınca topu alıp topu yerde sektirerek ilerlemeye başladım.
Potanın yanında put gibi duran kişiyle dudağımın sağ kısmı yukarı kıvrıldı.
Elimde duran topu tam suratına gelecek şekilde ayarlayıp fırlattım. Benim fırlatmamla çalan okul ziliyle hemen arkamı dönüp Berk'in kolunu tutup sürükledim.
YOU ARE READING
MOR SÜMBÜLLER
Teen FictionBu tipik başrol popüler kızın hayatı değil. Belki şaşalı, zengin bir ailem olabilir ama asla o grupların Baş kraliçesi olacak birini değilim. Beklentiyle girmeyin hayatıma; malum ben tattım o çaresizliği, bir de siz çekmeyin acılarımı.