Merhabalaarr, umarım beğenirsiniz. :) keyifli okumalar diliyorum <3
Sabahın köründe çalan alarmımla uyanmaya başladım, Bir gün bu alarm çalmasa büyük ihtimalle beni hiç kimse bu yataktan kaldıramaz, diye düşündüm.
Karnımdaki ağrı ve biraz midemin bulantısı güzel bi güne uyanamadığımın göstergesidi. Gözlerimi açmaya başladığımda gözlerimin gün ışığına alışmasını bekledim ama bir sorun vardı.
Ben kendi odamda değildim.
Farklı oda dizaynı, dolaplar masalar ve bu yatak, bekli arkadaşımın evine geldim diye düşündüm ama ben daha önce buraya gelmemiştim.
Yataktan kalktığımda üstümdekilere baktım. Sweatshirt ve eşofman giymiştim.
Ben neredeyim yahu.Bir anda "ANNEE" diye bağıran bi çocuk kapıyı açıp içeri girdi ve bana doğru koşarak "annecim günaydınn bugün biraz daha iyi misin?" diye sordu. Boş bi ifadeyle ona baktım.
Onu incelemeye başladım. Kahverengi saçlı yemyeşil gözleriyle bana çok sevimli bir ifadeyle bakıyordu. Beş veya dört yaşında gibiydi.
Bana bakmaya devam ederken "annecim kardeşim bugün daha iyi mi, onunla konuşabilir miyim? Söz hemen gelmesini istemiyecegim sadece ben de sizin gibi konuşmak istiyorum." dedi. Çocuğa hala boş bakmaya devam ediyordum.
Bir anda "Babaa" diye bağırmaya başladı. Bende bu sıra yatağın üstüne oturdum . şuan ne oluyordu ve ben ne yaşıyorum diye sormaya başladım kendime.
Çocukta benim yanıma oturup konuşmaya devam etti "annecim neyin var?" dedi. Üzgün bakıyordu, onu üzmek istemiyordum ama annesi ben değildim. Şuan nerede olduğumu da bilmiyordum.
Odanın kapısında bir adam girdi, büyük ihtimalle yanındaki çocuğun babasıydı. Bana doğru yaklaşarak "hayatım, nasıl oldun, hala başın dönüyor mu?" diye sordu.
Yatağın önüne gelerek benimle aynı boy a geldi. Ona da çocuğa baktığım gibi boş bakmaya başladım. Niye bana hayatım diyordu, bu adam.
Onu incelemeye başladım. kumral saçları ortalama uzunluktaydı, yanımdaki çocuk gibi yemyeşildi gözleri.
Her ikisine bakarak " siz kimsiniz? " diye sordum. Bu sefer de onlar da boş bakmaya başladılar. Neyin içine düşmüştüm ben...
Çook uzun bir bölüm değildi. konusunu biraz bahsetmeye çalıştım. umarım beğenmişsinizdir, kendinize iyi bakınnn. <3
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kaybettiğim Aşkım
SonstigesBazı travmalar kalıcıdır, bazıları unutulur, bazıları da unutulmuş gibi gösterilir... bu kitap son birkaç yılını unutmuş bir kadını anlatıyor...