Capitolul 23

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

Faptul Nefericit #611: Unele societăți preistorice au jumulit carnea de pe oasele morților.

Mă trezesc cu gustul lui Bailey încă în gură.

Aseară am aflat că păsărica celei mai bune prietene a mea e desertul meu preferat.

La naiba cu brioșele red velvet — o vreau pe Bailey pe limba mea la micul dejun, prânz și cină.

Biletul nostru doar dus spre Orgasmville aseară s-a oprit brusc când i-am auzit pe toți intrând înapoi în casă chiar când îmi călărea fața, fundul ei lovind tăblia în timp ce mi-o freca.

Ne-am îmbrăcat amândoi la timp. Când Jaime și Mel au dat buzna fără să bată, au întrebat imediat de ce patul ei era ud — din fericire, la fel erau și Bailey și părul ei.

Le-am explicat despre sevraj și, din fericire, erau prea panicați de starea ei pentru a bănui ceva.

Totuși, Jaime mi-a apucat vârful urechii și m-a târât pe hol până în camera mea, cu un zâmbet fals tencuit pe buze. A vorbit cu dinții strânși.

"Fiica mea trece prin destule deja, așa că dacă îi complici situația, voi fi extrem de nefericit. Am extins multă încredere până acum... Ai auzit vreodată povești despre ce se întâmplă când devin extrem de nefericit, Levy băiete? E rar, dar o adevărată priveliște."

"Da." M-am abținut să-mi șterg fruntea. Toată lumea auzise povestea a ceea ce-i făcuse fostului director de la All Saints High, domnul Prichard, pentru relația sa nepotrivită cu Daria, deși n-am aflat niciodată detaliile exacte. "Crede-mă, dacă cineva de aici are de gând să frângă o inimă, fiica ta o va frânge pe a mea."

"Cu asta sunt de acord." M-a aruncat în camera mea, frecându-și palmele pentru o bună măsură. Bravo lui Jaime, omule. Pentru un bătrân, sigur are ceva energie în el.

Acum, iată-mă, cu o erecție de dimineață de mărimea unei baghete franceze și un zâmbet stupid pe buze, dornic să încep ziua.

Mel și-a petrecut noaptea în camera lui Bailey, așa că știu că e în a doua zi în care n-a consumat.

Pentru o clipă, îmi permit să mă complac într-un optimism prudent.

Mă spăl pe dinți, îmi pieptăn părul și îmi pun o pereche de pantaloni de ski negri și un tricou kaki. În drum spre sala de mic dejun, mă opresc la Bailey.

Aud dușul curgând în baie și deschid ușa pentru a o surprinde. Nu numai c-am văzut-o pe această fată goală, dar pot scrie o disertație despre fiecare punct de frumusețe de pe corpul ei.

Ceea ce nu mă aștept e s-o văd pe Mel rezemată de vanitate, pilindu-și unghiile în timp ce Bailey e la duș.

"Oh, scuze." Am bunele maniere să-mi cobor privirea și să fac o mișcare să închid ușa.