rozdział 1

73 5 0
                                    

Jestem Y/N mam 21lat. Zamieszkuje piekło i to też tu poznałam swoją najlepszą bestii ever. Velvett. Tak ta Velvett overloud.
Znamy sie już 6 lat. Uwielbiamy się nawzajem.
Velvett przyjaźni się też z Voxem (Vox) i Valentino (Val). Vox jest spoko ale jest jebnięty na punkcie Alastora zwanym też Radiowym Demonem. Valentino jest też nawet fajny ale jego teksty czasem mnie brzydzą. Niestety nic nie poradze na to jaki jest. Nie mam więcej znajomych. Mam tylko te trójke "VEES". Troche to smutne no ale nie nażekam.
Tak o mnie jeszcze to lubie rysować i dobrze mi to wychodzi już nie raz rysowałam projekty dla Velvett. Ona sama już nie raz mi mówiła że zajebiście rysuje. Uroczo. To też ja stoje za wszystkimi reklamami VEES. Reklamy porno Valentino, reklamy  "666 NEWS" i na ich czele Vox, reklamy nowych produktów i kolekcji Velvett. To moja sprawka. Dużo tego ale mi to nie przeszkadza bo i tak nie mam nic ciekawszego do roboty. Całymi dniami poprostu gadam z Velvett i pracuje no i czasami z Velvett i  Valentino wyrwe się na jakąś impreze czy do klubu w weekend. Lubie też oprócz rysowania too...słuchać ciężkiej muzyki? Jakiś Metal, Rock, Punk? Lubie też robić innym DIY prezenty tak bez okazji. No i to chyba tyle...

_______________________________

HAY!
Jak pierwsze wrażenia po przeczytaniu tego?
Chcesz więcej?
Zapraszam do kolejnych rozdziałów które będą już niebawem!
Buziaki BAY

You Are My Best Art Of Life / Velvett × Y/N | Hazbin Hotel | /Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz