Jm: ben artık jungkook'u uyarmaktan bıktım en küçüğünüz olduğu için korursunuz daha önceki gibi ona biraz akıllanmasını söyleyin bir sonraki olayda sessiz kalmayacağım ve tüm yaşananları olduğu gibi anlatacağım sizden eski günlerin hatrına istediğim tek şey.
Hs: Jimmy ne oldu ki yine
Jm: biz wonhoyla nişanlanıyoruz beyefendi ertesi günü ikimizin çift yüzüğü taktığı progaram gününü paylaşıyor. ne sanıyorsun sen bunu yapınca ben her şeyi bırakıp geri mi döneceğim aptal.
thv: jimin biraz sakinleş sen gerçekten evleniyor musun?
Jm: evet ayrıca sizinle konuşmak için değil hyungları olarak jungkookla konuşmanız için yazdım siz hepiniz benim için yabancıdan farksızsınız hoseok hyung sen hariç. Son kez söylüyorum her şeyi anlatırım bana yaptıklarınızı hiç çekinmem benim korkacağım bir şey yok.
nmj: Jimin ne zaman bitecek öfken yorulmadın mı şimdi kalkmış bir inat uğruna nişanlanmışsın sence mantıklı mı jungkook haklı demiyorum ama en azından bir şeyler için çabalıyor
Jm: aaaa jungkook'un favori hyungu da gelmiş ne bok yese üstünü kapatıp egosunu okşayan hyungu nasılsın namjoon sen rahat etmezsin şimdi arkamı döneyim de birkaç bıçak darbesi daha indir.
Jk: Jimin buraya nefretini kusmaya mı geldin bu bizim aramızda olanları niye karıştırıyorsun.
Jm: bizim mi aramızda biz diye bir şey yok ayrıca hepsi bu işin içinde senin yediğin bokları ortak ayrı grup açıp orada konuşmadınız mı arkamdan da güldünüz mü bari bu aşık salağı nasıl kandırdık diye.
jin: saçmalama jimin olayları detaylıca dinlemeden grubu terk ettin evet biz hatalıyız ama sen de hala çok kindarsın.
jm: neyi dinleyeyim daha jungkook benimle beraberken hepinize başka birinden hoşlanmaya başladığını söylüyor hiçbirinizde karşı çıkmayıp beni aldatmasına göz yumuyorsunuz bana sakın bu kadarı aldatma değil demeyin. Şirkete başka ne diyebilirdim o gün sizden bir seçim yapılması istendiğinde hepiniz onun arkasını tuttunuz ben sizin için neydim öylece harcadınız beni ben aylarca işimi kaybetmekten korktum hanginiz yanımdaydınız ya sen jungkook hiç mi onu düşünürken aklına gelmedim benim sevgilim var yaptığım yanlış demedin mi sen beni öperken bana dokunurken aklında o mu vardı? hala konuşuyorsunuz beraber barlara gidip eğleniyorsunuz seni nasıl affedeyim sen söyle.
Jk: özür dilerim.
Jm: dileme istemiyorum afetmiyorum da zaten. uzak dur sadece benden. Ben bana gerçekten bana değer veren biriyleyim ve onu senin yüzünden kaybedemem. seni unutamıyorum allah kahretsin ki hala bana yanlışlar yapan sana aşığım. Ama bitecek jungkook yemin ederim bitecek söküp atacağım bu kalpten seni.
(herkes çevrimdışı)
çok üzülüyorummm offf barışsınlar hepsi ama jimmy nasıl affetsin ki? geçmişi de az biraz açtık tabi daha detaylı anlatmayı düşünüyorum siz ne düşünüyorsunuz yazın neyse bayyy🤸🏼♀️🤸🏼♀️🤸🏼♀️
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝗕𝗮𝗰𝗸 𝗛𝗼𝗺𝗲-𝗝𝗶𝗸𝗼𝗼𝗸
ФанфикBts grubunun eski üyesi Park Jimin'in gruptan ayrılmasıyla Eski grup arkadaşı ve sevgilisi Jungkook'la imtihanı henüz bitmemiştir. Jimin gelgitli eski ilişkilerini atlatıp yeni biriyle ilişkiye başlamış olsa da Jungkook'un kendisini sürekli kendisin...