Gizemli Mektupların İzinde

4 0 0
                                    


(Sakin bir kasabanın ana caddesinde, güneş doğarken başlar. Yolda yürüyen insanlar işlerine yetişmeye çalışırken, gökyüzünde kuşlar cıvıldar.)

(Kahvede yerel halk bir araya gelmiş, kahve içerken sohbet ederler. Kamera, ana karakterlerden biri olan Leyla'nın masaya yürüdüğünü gösterir.)

Leyla: (Kahvenin sahibine gülümseyerek) Sabah, Kemal Amca. Bir fincan kahve alabilir miyim?

Kemal Amca: (Gülerek) Tabii, Leyla kızım. İşler nasıl gidiyor?

Leyla: (Güvensiz bir şekilde) İşler... işler iyi değil. Şu yazıhaneden ayrılmak istiyorum ama bir türlü cesaret edemiyorum.

(Kamera, Leyla'nın yazıhanede çalışırken sıkıldığını ve mutsuz olduğunu gösteren sahnelere geçer. Bir ara, yazıhanenin karşısındaki eski bir binanın tabelasına gözleri takılır.)

(Yazıhaneden çıkan Leyla, eski binaya doğru yürümeye başlar. Kapıyı açar ve içeri girer. İçeride tozlu eşyalarla dolu eski bir antika dükkanı vardır.)

Leyla: (Kendi kendine) Burası... burası farklı bir atmosfere sahip.

 (Leyla, dükkanın etrafında dolaşırken, köşede tozlu bir sandık görür ve onu açar. İçinden bir mektup ve eski bir aşk hikayesi çıkar.)

(Kamera, mektubun içeriğini gösterirken geriye sarar ve 1980'lerdeki aşk hikayesini anlatmaya başlar.)

(Müzik eşliğinde geriye dönüş) Sahne 7: (1980'lerin renkli ve eğlenceli atmosferiyle dolu bir yaz gününde, genç bir çift, Ali ve Zeynep, sahil kenarında yürürler. Ali, Zeynep'e sevdiceği olduğunu itiraf eder.)

Ali: (Gülerek) Zeynep, seninle olduğum her anı seviyorum. Beni sevgilin olarak kabul eder misin?

Zeynep: (Mutlu bir şekilde) Ali, seni çok seviyorum! Evet, evet, evet!

(Ali ve Zeynep, el ele tutuşarak sahilde yürürler. Arkalarında güneş batarken, sahilin kumsalında dans ederler.)

(Müzik durur ve günümüze geri dönüş) Sahne 9: (Leyla, mektubu okurken duygusal bir şekilde hareket eder. Ardından, eski antika dükkanının sahibi olan yaşlı bir adam, Cemal Bey, içeri girer.)

Cemal Bey: (Gülerek) Hoş geldin Leyla kızım. Ne buldun?

Leyla: (Heyecanlı) Bu mektubu buldum. Sanırım bu kasabada yaşanan eski bir aşk hikayesi var.

Sahne 10: (Cemal Bey, Leyla'ya göz kırpar ve mektubu alır. Ardından, gözlerinin içine bakarak) "Evet, burası gerçekten de birçok hikaye barındıran bir yer."

(Sahne siyahlaşır ve ilk bölüm sona erer.)

You

Rüzgarın ArdındaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin