5.Fejezet

56 3 0
                                    

Tristeza

Reggel minden jó volt,szokásosan készülődtünk.

Én egy fehér egybe ruhát vettem fel,aminek hosszú volt az újja. Aztán felvettem a fehér tűsarkúm. A sminkemet nem túloztam el,csak egy natúr smimket csináltam és a hajamat pedig begöndörítettem. Felvettem egy fülbevalót,órát,két karkötőt,egy gyűrűt és a kedvemc napszemüvegem.

Sóhajtva vettem tudomásul,hogy nem ihatom meg nyugodtan a reggeli kávém,így eltettem a termoszomba és elindultunk

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Sóhajtva vettem tudomásul,hogy nem ihatom meg nyugodtan a reggeli kávém,így eltettem a termoszomba és elindultunk.[...]

Éppen nézegettem át a terveket ,amiket majd át kell adjak Mr. Reyesnek,mikor szólt,hogy menjek az irodájába.

Mikor bementem csak nézett rám,végig nézett rajtam. A szeme elidőzött a csupasz combjaimon,mire elpírultam. Tudom,hogy ez nem helyes. Viszont túl nagy a kísértés.

Mikor már kínossá kezdett válni a tekintete,megköszörültem a torkom,mire elkapta a tekintetét,majd a szemembe nézett. Én pedig közelebb sétáltam az asztalához.

-Mr. Reyes,meghoztam a papírokat amiket kért. Illetve jöttem szólni,hogy nem sokára kezdődik az online meetingje. Vegyek részt én is?-kérdezte semleges arccal.

-Megkérném szépen Maylin.-mondta mosolyogva.

Majd kifele vettem az irányt,viszont megszédültem és,majdnem elestem volna,ha a férfi nem fog meg. Nagyon rosszul éreztem magam,majd leültetett a kanapéra.

Oda szaladt a cégestelefonhoz,majd beleszólt.

-Dayan,azonnak hozzon fel egy pohár vizet!-mondta idegesen,majd letette és vissza szaladt hozzám.-Maylin,hogy érzi magát? Mi történt?-kérdezgetett kétségbeesetten. De én egyszerűen nem tudtam neki választ adni.

Tíz perc után helyre jöttem valamennyire,majd csörgött a telefonom. Domenica hívott.

-Szia Nica!-köszöntem neki vidáman,régóta nem beszéltem vele. Viszont csak szipogást hallottam és dörömbölést.

-K-keresztanya,apa nagyon rosszul viselkedik. Kérlek ments meg!-hallottam meg Kaleb kétségbeesett hangját,mire megállt a szívem. Mr. Reyes pedig csak kérdezgetett,hogy mi történt.

-Mi ahijado, jól figyelj rám. Fogd Melinat éy bújjatok anyukátok szekrényébe,tudod,ahol betudod magadat zárni. Ott van egy fegyver is,ha nagyon muszáj használd. Azonnal indulok értetek.-mondtam felállva Mr. Reyes kanapéjáról. Mire abban a percben a férfi is felugrott.-Maradj a vonalban.-szóltam oda a kisfiúnak,közben átmentem az irodámba és elvettem a táskám.

Majd futottam is a kocsimhoz. Gyorsan bepattantam,majd bármit is szólhattam volna, Mr. Reyes bepattant mellém,mire érdeklődve néztem rá.

-Indulj.-sürgetett a férfi,majd fogta a telefonját és a füléhez emelte.-Szia Paul! Helyzet van,szólj Marionak és Adriannak.-mondta szigorúan az utat nézve.

Rákérdeztem volna,hogy mi a helyzet,de inkább azzal foglalkoztám,hogy időbe oda érjek a barátnőmhöz.

-Hova kell menjünk Maylin?-fordult felém idegesen ,mire lediktáltam beki a címet,ő pedig a férfinek akihez beszélt.

Lassan oda értünk ,viszont egy utcával arrébb parkoltam le,hogy ne lássák az őrök.

-Jöjjön utánam!-szóltam oda Mr. Reyesnek,majd kiszálltam a kocsiból. Viszon rájöttem,hogy jobb lenne átcserélni a magassarkút egy cipőre.

Így kivettem a csomagtartóból a cipőt és a lábamra húztam,a férfi csak árgus szemekkel nézett rám.

Így kivettem a csomagtartóból a cipőt és a lábamra húztam,a férfi csak árgus szemekkel nézett rám

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.


-Mi van? Így kényelmesebb.-vontam vállat,majd elkezdtem futni,a férfi pedig utánam.

Lassan oda értünk a helyhez,amit mi fedeztünk fel Domenicaval. Már akkor érezte,hogy lesz valami baj,így kerestünk egy helyet,ahol észrevétnül járkálhatunk ki és be a házba.

Mikor bemásztünk a búvóhelyen a nappaliba érkeztünk. Brandon sehova sem tett kamerát,úgy könynű dolgunk volt.

A házba pedig felvolt borítva,sok kép összekarmolva.

-Jézusom.-bukott ki a számon,majd könnyes szemmel,mentem oda Domenicaek szobájába.

Bevolt zárva az ajtó,nem tudtam kinyítni hiába ráncigáltam.

-Menj arrébb.-suttogta a férfi. Majd elálltam az ajtótól,hátrébb ment és neki futásból betörte az ajtót.

Az én egyetlen drága barátnőm a szoba közepén feküdt véresen,meztelenül és megbecstelenítve. Sírva rohantam oda hozzá,majd öleltem meg. Eszémetlen volt.

-Ma-Maylin.-suttogta kábultan.

-Igen,kicsim. Itt vagyok,nem lesz semmi baj.-mondtam sírva,miközben a haját simogattam.

-Maylin,hagyd.-mondta a férfi,majd elhúzott tőle. Mr. Reyes felvette az ölébe.

-Várjon.-kaptam utána,majd lehúztam az ágyról egy plédet és a lányra terítettem.

-Maylin,a gyerekek.-vílágosított fel a férfi,mire bólogattam és a szekrényhez mentem.

-Kaleb,kicsim itt van keresztanyu!-mondtam lágyan,mire hallottam,hogy kattant a szekrény és kinyílt.

Ott ült Kaleb kisírt szemekkel és védte Melinát. Újra belekezdtem a sírásba,majd Kaleb a nyakamba ugrott.

-Jól van miel,itt vagyok! Többet nem bánthat titeket senki!-mondtam határozottan.-Kaleb,te fogsz előttünk menni. Én az ölembe veszem Melinat. A bácsi pedig anyát,és elviszünk innen titeket! Soha többet nem kell vissza gyertek!-mondtam,mire könnyes szemmel elmosolyodott.-Most pedig nyomás.-mondtam,miközben felvettem az ölembe a kislányt.

Nagy nehezen kijutottunk észrevétlenül,aztán pedig a férfi betette hátra Domenicat. A volán mögé akartam ülni,de valaki megakadályozott.

-Maylin,vezetek én.-mondta ,mire sóhajtva bólintottam.

Kalebet muszáj volt az anyósülésre ültetni. Én pedig hátra ültem Melinaval az ölembe. Majd Mr. Reyes hívni kezdett valakit.

-Raul,ne menj a házhoz. Eljöttem már onnan,viszont fogd a a lányomat és hozd a faházhoz. Illetve szólj mindenkienk és mond,hogy pakoljanak.-mondta ellenállás nem tűrőn,majd letette.

-Ma-maga mit csinál?-kérdeztem daddogva.

-Maylin,kedves...tegezzük egymást,hívjon Eliannak. Hiszen kalandos évek várnak ránk.-nézett rám vigyorogva a visszapillantó tükrön keresztül.

¿Qué pasará aquí?










Az OndóWhere stories live. Discover now