Problem psiapsióły

89 5 0
                                    

Dzięki wszystkim, którzy  czytają tą książkę.

==========================================================

Było słoneczne popołudnie w sierocińcu "Sun Garden". Nagumo rozmawiał na dworze z Pistacją (Midorikawom) i Kechupem (Hiroto) przeuroczą parką, z którą się przyjaźnił. W tym samym czasie Suzuno jego totalne przeciwieństwo i wróg miał trening piłki nożnej ( cała czwórka grała w nogę).

//pov. Nagumo//

    -Słuchajcie chłopaki, mówie serio zacznijcie gdzieś chodzić jak chcecie się całować, a nie tak przy mnie bo mi się robi mi się niedobrze.                                                                                                                    -Ej no, nikt  nie karze Ci patrzeć dzieciaczku.                                                                                                              - Powiedział Kechup - Mój Midoś jest śliczny i będę go całował kiedy będę chciał.                              Pistacja zrobił się czerwony na słowa swego chłopaka.                                                                                            -Patrz co zrobiłeś - powiedziałem - Pistacja nam się czerwony zrobił. No całkiem jak moje włosy.                                                                                                                                                                                                -Oj nieprawda - stwierdził Hiroto powstrzymując śmiech - według mnie wygląda bardzo uroczo.                                                                                                                                                                                              -Nie wytrzymam.                                                                                                                                                                    -Tulipan! - krzyknął na mnie zły Mido - Jeszcze karma Cię dopadnie!                                                            -Właśnie, jeszcze będziemy się śmiać jak ktoś sprawi, że ty będziesz taki czerwony! - stwierdził mój czerwonowłosy przyjaciel.

//pov. Suzuno//

      -Kapitanie czy teraz było dobrze? - spytał któryś z członków mojej drużyny.                                             -Tak tylko musicie stać odrobinę bliżej bramki. - odpowiedziałem.                                                                 -Kapitańciu~ - zwróciła się do mnie Clara moja niebiesko włosa przyjaciółka. - Co tam porabiasz na tym telefonie?                                                                                                                                    Faktycznie zapomniałem, Ze trzymałem telefon i przed chwilą sms- owałem z moją psiapsi (a raczej moim psiapsi) Afuro, z którym znam się od dziecka.                                                                                       -Romansujesz z kimś - zachichotała.                                                                                                                             -A żebyś wiedziała, że tak - odpowiedziałem chcąc ją wkręcić (ona też zna Afuro).                                 -Kapitan kogoś ma? - wszyscy nagle się zbiegli - Z kim chodzisz Suzuno.                                               Chciało mi się śmiać jak nie wiem co. W pewnej chwili Afuro napisał ponownie.                                           -Ej jesteś.                                                                                                                                                                                     -Jestem, jestem - odpisałem - to gadaj co z tym Herą (Afuro jest mega zakochany w Herze). - wiedząc, że będzie pisał bardzo długo wróciłem do rozmowy z  przyjaciółmi.                                             -To z kim piszesz? - zapytała znowu Clara.                                                                                                        
      -Aktualnie romansuje z Afrodytką. - powiedziałem przez śmiech.                                                            
      -Aha, Clara się zacięła (nie ogarnęła od razu).                                                                                                           -Ale, że z Boginią Afrodytą? - spytali wszyscy chórem (oprócz niebieskiej głowy, która się zacięła). -Nie, raczej z Bogiem Afrodytą - powiedziała Clee gdy wreszcie załapała o co chodzi.              -CO! - wszyscy znowu krzyknęli razem - To kapitan jest gejem!                                                                
Ja i Clee ich zignorowaliśmy.                                                                                                                                                  -Co tam u mojego ziomka? - spytała.                                                                                                                             -Ma problem z Herą. - odpowiedziałem zgodnie z prawdą.                                                                            .   -Opowiadaj. - odparła z ciekawością.                                                                                                                            -Kolejna Bogini! - po raz enty krzyknęła drużyna.                                                                                          
Wybuchliśmy śmiechem.                                                                                                                                                          -Nie kolejny Bóg - powiedzieliśmy na raz.                                                                                                               Drużna całkiem zgłupiała. Postanowiłem, że im to wytłumaczę.                                                                     
     -Usiądźcie to będzie długa historia. - zacząłem jakbym miał opowiedzieć bajkę.                                    -Więc tak - wtrąciła się moja przyjaciółka - Afrodytka, a raczej Afuro bo tak ma na prawdę na imię, tak to pierwsze to tylko ksywka, był naszym ziomkiem.                                                                     
      -Jest moją psiapsi! - wtrąciłem się urażony.                                                                                                              -A Hera? -zapytała reszta.                                                                                                                                                   -A Hera jest chłopakiem, w którym... - zaczęła lecz jej przerwałem.                                                               -W którym mój Afrodytka jest na maxa zakochany.                                                                                  
      -Aaa~ - wszyscy nagle załapali.                                                                                                                                  Afuro wreszcie odpisał, jednak nie tak długą wiadomość.                                                                                
      -O wilku mowa - odezwałem się.                                                                                                                                      - No więc tak - od tego zaczynała się jego wiadomość - byłem z nim na spacerze. - to była bardzo krótka wiadomość jak na niego.                                                                                                                             -No i? - napisałem pytająco.                                                                                                                                               -No i... - trzymał mnie w napięciu - zapytał się mnie...                                                                                          -No co się zapytał - napisałem nie mogąc wutrzymać.                                                                                    
Wszyscy się na mnie patrzyli jak na wariata, ponieważ się uśmiechałem, UŚMIECHAŁEM! A ja się nigdy nie uśmiecham (to się jeszcze zobaczy).                                                                                                              -Co się stało? - spytali zdziwieni.                                                                                                                                      -Może się udało - pisnąłem z podekscytowania.                                                                                                      -Serio! - wydarła się Clee - Jezu ale się cieszę.                                                                                                      Usłyszeliśmy dźwięk powiadomienia.                                                                                                                          
     -Zapytał się czy chcę zostać jego chłopakiem.                                                                                                          -Jezu wreszcie! - krzyknąłem najgłośniej jak się dało.                                                                                      Moja przyjaciółka wstała i zaczęła tańczyć i krzyczeć - Wreszcie, wreszcie, wreszcie, wreszcie!        

Obydwoje potem do niego zadzwoniliśmy i przeprowadziliśmy "przesłuchanie"'

//pov. Nagumo//

-Jezu kto się tak drze na tym boisku - zapytałem dobrze wiedząc kto to taki... mój największy wróg Mrożonka, w którym od niedawna się kocham - pomyślałem załamany swoimi uczuciami co do niego.

================================================================================

Starałam się, mam nadzieję, że się spodoba. Przepraszam,że krzywo ale jestem ledwo żywa jutro postaram się to poprawić. Sorry, że nie wrzuciłam wcześniej. Macie na przeprosiny fanarta.

 Macie na przeprosiny fanarta

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.


Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.
Przeciwieństwa "jednak" się przyciągająOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz