/Özel bölümcükler/

43 5 0
                                    

Sövmeyin bana lütfen hala randevu bölümü yapmadım ama öbür bölüm gelecek söz
(Az yorum yapın sıkıldım)

ÖNEMLİ BİLGİ
Özel bölümdeki olayları anlamayana anlatırım yorumlardan başka özel bölüm gelmesini istiyorsanız söyleyin lütfen

Birden fazla Özel bölüm olcak👍

Normal bsd evrenindeki dazainin gözünden;
Kunikida bana yine bağırıyordu of şu evrak işlerinden bıktım artık fyodor öldükten beri işler sıkıcılaşmaya başladı ama işler gereğinden fazla normal gidiyor belki ölmedi?(fyodorun ölmemesi benim teorimdir lütfen ciddiye almayın)kunikidanın yanına gittim "kunikida benim işle ilgili biriyle konuşmam gerek o yüzden senden 2 saat izin istiyorum"kunikida anlamsız gözlerle bana baktı "Ah tamam" dedi bende koşarak ajanstan çıktım

1 saat geçmişti ve yapacak bir şey hala bulamamıştım ara sokağa girdim ve sırtımı duvara yasladım gözlerimi kapattım gözlerimi araladığımda önümde bir portal gördüm "buda ne?" diyip dokundum dokunduğumda beni için çekti gözlerimi açtığımda kendimi bir bahçede buldum etrafıma bakındığımda buranın bir okul bahçesi olduğunu gördüm neden bir okul bahçesindeyim yoksa bir yetenek kullanıcısımı büyük ihtimalle etrafıma bakınmakta başka çarem yok ah bi dakika biri bana sesleniyor "DAZAİ?!?"başımı çevirdim ve okul forması giyen bir chuuya vardı neden okul forması giyiyordu? "Dazai neden böyle giyindin?bugün çarşamba bugün okul var gerizakalı!" Okul mu? Neden okula gidiyorki o 22 yaşında ve chuuya liseyede hiç gitmemişti?

"Hey dazai beni dinliyormusun?"gözlerimi ona çevirdim "kaç yaşındasın?" bana bir bakış attı
"Zaten bilmiyormusun...neyse 16"o portal başka bir evrene açılmış olmalıydı yani chuuyanın liseye gittiği bir evrene liseye gittiğine göre özel güçleride yoktu "Beni takip edermisin chuuya?" Chuuya hala olayları kavrayamamıştı "Ah tamam..." elinden tutup onu sürüklemeye başladım o sırada hiç beklemediğim biriyle karşılaştım...

"Chuuya?" Normal chuuya öğrenci dazaiyi sürüklüyordu ve beni görünce durdu "Dazai?"
"SENİN BURDA NE İŞİN VAR?!"neden böyle kızmıştı anlam veremiyordum... "Sendemi portala dokundun?"chuuya göz devirerek "evet" dedi ve öğrenci dazaiyi bırakıp binanın içine doğru koştu peşinden gittim peşinden koşarken etraftaki kızlar bana bakıyordu "Ne kadar yakışıklı..." öbür kızda "dimi dimi" dedi şuan iltifatlar umrumda değildi şuan umrumda olan şey sadece chuuyaydı chuuya bodruma girip kapıyı kitledi peşinden gelip kitli bodrumun kapını tıklattım "Chuuya açarmısın?" Chuuya biraz süre geçtikten sonra cevap verdi "Hayır..."neden böyle yapıyordu?
"İyi o zaman sen çıkana kadar buradayım"chuuya sesi titreyerek konuştu "iyi..."

Aradan 1 saat geçmişti bodrumun önünden geçen herkes bana tuhaf bakışlar atıp gidiyordu yine bu umrumda değildi umrumda olan tek şey chuuyaydı yine bodrumdan aniden bir ses geldi "Dazai ordamısın?"hemen kendimi toparlayıp konuştum "Ah evet..." bodrumdan yürüme sesleri geldi ve kilit açılma sesi "kiliti açtım gel istersen" dediğinde doğrulup kapıyı açtım yerde oturuyordu kapıyı kapatıp ve kitleyip yanına oturdum "Chuuya neler oluyor?"chuuya sessiz kaldı sonradan sessizliği bozdu "Senden nefret ediyorum dazai beni sadece çıkarların için kullanıyorsun!mafyadan tek kelime etmeden ayrıldın ne kadar zorlandım haberin varmı senin!" chuuya bunları söylerken gözleri dolmuştu bunları yaparken hiç chuuyanın gözünden bakmamıştım...chuuyaya sarıldım "Özür dilerim chuuya bundan sonra hep yanında olacağım"chuuya gözlerini şaşkınlıkla bana çevirdi "Gerçektenmi?" Başını okşadım "evet"

Bir süre böyle kaldık bi anda tekrar bir portal belirdi içinden siyah ve kısa saçlı bir kız çıktı
"Merhabaaa aşk kuşları!"chuuya ve ben onu süzdük 14 yaşındaki bir liseliye benziyordu "sen kimsin!"ikimize bakıp sırıttı "Ah benmi!
ben 4. duvarı yıkan biriyim!"4. Duvarda ne?
"4. Duvarmı neyden bahsediyorsun?"siyah saçlı kız "lafı uzatmayalım sizi kendi dünyanıza göndereceğim lütfen orda birbirinizi terk etmeyin..."dedi ve arkasında portaldan çekildi portal bizi içine çekti...

OKUL GİZEMLERİ/soukoku/shinsoukoku/fyolai/kyoukenji/soukokuschool/Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin