Hep yemekte mi aklın senin dedi. Çubuk kıtırdatırken yok desem yalan olacaktı. Midem kazınmıştı ne var. Yiyecek bir şeyler hazırlasan aç kalmazdım. Yanağımı sıkıp çok mu acıktın yaa sen diyerek mutfağa doğru yol aldı. Ee ne yapalım da o minik karnın doysun bal kraliçesi? Şöyle deme işte yanaklarıma sıcak basıyor diyorum. Tamam tamam canın ne çekiyor söyle de kafamızı şişirmeden hazırlayayım. Aslında canım bol çikolatalı waffle çekiyor yanına da sade bir kahve ohh miss. Hay hay efendim siz malzemeleri çıkarın ben hallediyorum.
.
.
.
Yüzün gözün un olmuş hayır bir yerin kaşınıyorsa kaşıyayım una batan kediye dönmüşsün canım. Az kaldı az sen çikolanı sür ben hemencecik meyveleri doğruyorum. Baakk bitti demedim mi sana hemen olur diye. Fındıkta serptik başka bir şey hah bir tutamda tatlılık onu da senden alıp katalım içine tamamm hazırdır efendim siparişiniz. Kahvelerde hazır yanına soda da koydum. Mumları yakıp yağmur sesi de açalım. Balkonu da salona katalım mı canım? Yok yok o kalsın zahmet olmasın şimdi. Bu arada ellerine sağlık nefis olmuş ba-yıl-dım tek kelimeyle. Ee kim yaptı olsun o kadar. Belki tabağın bitince karnına uzanmışken bir şiir okursun bana. Olur olur salon da balkona katılmaya hazırken. Yaa hadii mızıkçılık yok. Tamam gel hadi tatlı bela ama karnım guruldarsa karışmam. Laf edersende daha okumam. Tamam tıp kilit ne varsa hepsinden işte.
Vazgeçtim senin yumuşak sesinden dinlemek istiyorum. Sen oku gözlerim kapalı hayal ederek dinleyeyim seni. Imm çok ısrar ettin olur. Okuyorum dinle ama uyuma sakın. Biraz daha saçımla oynarsan uyurum ama oyna yine de.'Senin kirpiklerin okyanus çocuk,
Gözlerin salıncakta yüreğime düşen heyecanlı bir korku.
Saçlarına bebekler toka takmış uykunda gülmüşsün diye.
Ulaştır kolyeni.
Kolunu kalbine koy.
Anımsa reçel tadında anılarımızı.
Aldıklarımızı veremeyiz alacaklıyız.
Beklemişiz gelmemişler.
1,2,4 sen yanımdasın, yeter.'
.
.
.