3.Schledaní

17 1 0
                                    

Scarlett povs:

Právě s nima jedu v autě a čekám co nestane. Nevím co si myslet, jak na to bude reagovat můj otec a tak no. Před sebou už vidím obrovskou budovu s názvem AVENGERS TOWER.

Tony povs:

Tak jo už chytli tu holku a vezou ji sem každou chvíli by měli přijet. Ne že ne jsem celkem zvedavej, protože ta holka je sakra dobra. Už přijely a to co jsem viděl my málem vyrazilo dech. Ta holka se strašně podobala mí přítelkyni neboli Scarlett mamce. Dali ji tedy na výslech tak jdu na sklo a čekám co z ní vypadne.

Scarlett povs:

,, Kdo si a co jsi zač! " zeptá se mě černej pirát bez oka. Yes to je dobrá přezdívka, takhle mu budu říkat. ,, Já jsem holka z téhle planety 😊" řekla jsem a usmála se. To ho nejspíše naštvalo a tak řekl k tomu sklu, které má bejt asi neprůhledné, ale já přes něj videla ať tam jde Stark. Já zamávala na sklo a všichni za sklem hodili nechápavý výraz. Se měli vidět fakt, že jo umřu. Vešel Stark a zajímavě si mě prohlížel jako kdybych spadla z jiné planety. Nakonec však promluvil, ale jemně,, Jak se jmenuješ a kolik ti je? " na to jsem už musela odpovědět bylo mi ho celkem lito, protože v očích měl vidět, že má naději. Podle mě nezapomněl podle toho co vidim. A tak jsem řekla,, Jmenuji se Scarlett Stark a je mi 19 ".

Nenávist nemá daleko od láskyKde žijí příběhy. Začni objevovat