Tony povs.
Nemohl jsem tomu uvěřit. Nemůže to být ona vždyť ona zmizela. Musím něco vymyslet a zeptat se jí na to. Nakonec jsem, ale řekl ,, Jak to, že žiješ? ". Její odpověď byla taková, že protočila očima a koukla se na pravou stranu zdi. Stále jsem, ale čekal jestli něco řekne. Upřímě jsem doufal, že ano.
Scarlett povs:
Tak tohle byla blbá otázka celkem, ale prostě něco říci musím. ,, Žiju celou dobu" řekla jsem podrážděně, protože sice jo unesli mě, ale on mě nehledal a to mě bolí a mrzí. Prvních pár měsíců jsem doufala, že přijde a vysvobodí mě z téhle noční můry, ale doufala jsem špatně. Nikdy jsem nechtěla nikomu ublížit, nedokázala jsem ublížit ani mušce, ale oni ze mě udělali vražedkyni a na to v životě nezapomenu ani kdybych chtěla, protože to nejde. Ale zpátky k přítomnosti nakonec jsem se na Tonyho podívala s otázkou v očích ,, Proč, proč si mě tam nechal trpět a nepomohl mi ?". Když jsem spatřila jeho pohled na chvíli mi ho bylo líto, ale to jsem hned zahnala. Nemohlo my ho být líto a to z prostého důvodu, jemu taky nebilo líto když mě tam drželi. Nakonec však promluvil a to co řekl mě docela zaskočilo ,, Scarlett je mi to líto, snažil jsem se tě najít fakt moc, ale nenašel jsem tě a teď když tě vidím bojím se jenom představit co ti tam dělali a kde si všude byla. Doufám, že mi odpustíš a ... " musela jsem mu do toho skočit a říci co jsem měla ,, Jo? Ty jsi mě hledal? Protože kdyby si mě hledal, tak bys mě možná i našel, ale ty si mě nenašel a to mě bolelo nejvíce, protože jsem doufala, že přijdeš a řekneš všechno bude v pohodě už jsem u tebe a nenechám aby ti ublížili znova. Mýlila jsem se a to hodně takže ani nemá cenu o tom s tebou teď mluvit a měla bych odejít." řekla jsem se skloněnou hlavou, kamennou tváří a zároveň se slzami v očích. Zvedla jsem pohled ze zemně na Tonyho a jeho pohled byl takový, že měl v očích též slzy, které mu zároveň tekly po tváři. Nakonec prolomil ticho a řekl,, Omlouvám se, tak moc se omlouvám, že jsem nehledal pořádně. Věř mi snažil jsem se, ale asi ne dost na to abych tě našel. Nevěděl jsem co prožíváš ani kde jsi i když bych to strašně rád věděl."
Tony povs:
Tak moc mi to bylo líto a chtěl jsem vědět kde byla a co se jí dělo těch 15 let co byla pryč. Doufal jsem, že mi odpustí a budeme zase jako otec a dcera. Nikdo nevěděl, že mám dceru a teď mi došlo, že to ví všichni jelikož stojí za černým sklem. No nic budu je muset seznámit. ,, Scarlett budeš teď tady v Avengers tower. Seznámíš se z ostatníma a mi si promluvíme jako rodina. Jediné co odpověděla bylo fajn. Tak jsme vyšli z místnosti a tam stáli ostatní avengers. ,, Ahm lidi nemohli bychom se přemístit do obýváku chtěl bych vám někoho představit." všichni kývli na souhlas a přesunuli se do obýváku.
_______________________________________________________________________________
Scarlett povs:
Jsme všichni v jedné místnosti a je tu ticho, které nakonec prolomí Tony,, Tak lidi toto je moje dcera Scarlett Stark, Scarlet tohle je Natasha a Wanda, ten blonďák s krátkými vlasy je Steve a ten s dlouhýma Thor, ten co pije je Clint a vedle něj sedí Pietro, neboli Wandy dvojče. Ten červenej je Vision a za ním na židli sedí Bruce." celou dobu jsem měla pohled na Natashe, ale ona ho na mě měla taky a v tu chvíli mi došlo, že se od někud známe když nakonec prolomila ticho a řekla ,, Počkej nebyla si v rudý komnatě ?? Protože si mi povědomá a mám pocit, že tě znám. " nakonec jsem se pousmála a řekla jsem ,, Ano známe byly jsme nejlepší kamarádky 10 let než mě přemístili do hydry.". Natasha hned ke mně přisla a obejmula mě. ,, Jsem ráda, že tě vidím, protože jsi mi chyběla." ,, Ty mě taky Nat."
ČTEŠ
Nenávist nemá daleko od lásky
FantasyHodně lidí zná známého a slavného Tonyho starka , kterej je hodně známej pod Iron manem. Ale že má dceru kterou tají to nikdo netušil. Jeho dcera neboli Scarlett Stark je celá po něm egoistická a sarkastická.Ale hold nemá to jednoduché a to z jedno...