2.BÖLÜM

37 6 3
                                    

(Medya:MİRAY BORA KARAHANLI❤️‍🔥)

"Abişim  uzatma işte ani oldu neyse ben kapatayım sonra konuşuruz"

"Noldu"

Telefonu kapattıktan sonra Bora ya döndüm "Abim mardin 'de oldugumuzu öğrenmiş onu soruyor du"

"Hım tamam neyse hadi gidelim"

Araba ya binip KARAHANLI konağın doğru yola çıktık bakalım bizi neler bekliyordu.

30 dk sonra

Arabadan inip Konağın önünde durduk elimde hissettiğim elle Bora nın elimi tuttuğunu hissettim buna ihtiyacım vardı "Miray babam başta kızar ama sonra siniri hemen geçer diğerleri de seni sever merak etme tamam mı güzelim "

"Umarım "

Bora elimi bırakıp valizleri aldı. Elimi birakmasiyla kendimi boşlukta hissetsemde hemen toparladım konağa ilerledik korumalar kapıyı açtı Bora ile içeri girdik ev ahalisi oturmuş sohbet ediyordu birden tüm gözler bize döndü "oğlummmm,annemmm geleceğini neden önce söylemedin yavrum hazırlık yapardık "diyip koştu ve Bora ya sarıldı sanırım Bora nın annesiydi herkes Bora yı görüp sarıldıktan sonra gözler bana döndü

"Abi bu hanfendi kim"

"Baran  bu beni- "

Bora nın sözünü kesen iceri giren adam olmuştu ."Ağam Şahinler  Aslan'lılardan kız kaçırmış  aşiretler toplanmış sizi bekler "

"Bu sefer ortalık fena karışacak yürü Bora sende gelirsin benle "

  "Miray gel ben seni yukarı çıkartayım akşam olmadan dönerim tamam mı"

Sadece"tamam"diyebilmistim

2 saat sonra

Yemek yiyip bana verdikleri odaya çekilmiştim Bora nin annesi kim olduğumu sorduğunda ise "şirketten asistanıyım "demek zorunda kalmıştım başka türlü açıklayamazdım .

Düşüncelerimi bölen kapının sesi oldu kalkıp kapıyı açtım "merhaba ben Berfin  Bora nın kardeşiyim ,seni aşağıya yemeğe çağırıyorlar "

Ben zaten Bora sayesinde herkesi az çok tanıyor gibiydim bana herkesten bahsetmişti "şey ben bişey sorabilirmiyim"

"Tabi "

"Bora,yani Bora bey geldi mi"

"Evet abim de aşağıda "

"Tamam saol "dedikten sonra Berfin nın gitmesiyle telefonumu pantolonumun cebine atıp aşağı indim herkes masada oturmuştu benim geldiğimi gören Bora kalkıp sandalyemi çekti buna herkes şaşırsada kimse sesini çıkarmadı. Yemek fazlasıyla sessizdi

Yemeğin ardından çaylar ve tatlılar dağıtılmış herkes oturmuşken birden Bora nın annesinin(Asiye diye hitap edicem  ) telefonu çaldı ve tüm gözler ona döndü.

"Tamam rojda kızım gelin bekliyoruz" .Telefonu kapattıktan sonra dönüp Bora ya hitaben   "Oğlum Şehnaz teyzen  senin geldiğini öğrenmiş rojda ile seni görmeye gelirlermis "demesiyle kapı çaldı ve korumalar kapıyı açtı

Asiye hanım yaşlarında bir kadın birde  genç bir kız içeri girdi kısa bir selamlaşmanın ardından onlara da çay ve tatlı servisi yapıldı daha sonra Asiye hanım söze başladı "Oğlum biz aslında sen gelmeden bunu düşündük herkesin hayrına olacak bir iştir bu biz senle rojda nın izdivacını görmek isteriz sizi evlendirmeye karar verdik  "

"ANNE SİZ BANA SORMADAN NASIL BÖYLE BİR KARAR ALIRSINIZ"

"Oğlum sana kalsa biz daha çok bekleriz ,asiret evlenmeni bekler soyumuzu yürüteceksin.Rojda da tam sana göredir edepli ahlaklı ev işi bilir sana kadınlık yapar oğlum "

Duyduklarımla yaşlar gözlerime hücum etti ne demekti bu Bora zaten benim kocamdı. Ayağa kalktım ve Merdivenlere yöneldim burda daha fazla kalmak istemiyordum basamakları çıkarken kolundan tutulmam la durdum "ağlama gel miray"

"BEN ROJDA ILE ASLA EVLENMEM ÇÜNKÜ BEN ZATEN EVLİYİM " diyip birleştirdiği ellerimizi kaldırdı
Ben yaşadıklarımın şoku ile Sesimi çıkaramazken Osman Ağa nin sesi duyuldu  "sen ne dersin oğul sen bizden habersiz nasıl evlenirsin "

"Siz benden habersiz beni evlendirme kararı almışsınız ben sizden habersiz evlenmişim çok mu ? Ayrıca madem evlenmeni çok istediniz buyur gelininiz Miray dır "

Osman Ağa duyduklari karşısında sesini çıkaramazken Asiye hanım adeta delirdi .

"Aslaaa izin vermem bu kızla nasıl evlenirsin oğlum İstanbul dan bulup getirdigin neyi düğü belirsiz bu kızın kimle düşüp kalktığı bile belli değildir "

"ANAA orda durasın karımın namusuna laf etmek kimsenin haddine deil herkes karıma karşı laflarına dikkat edecek Miray ,Miray KARAHANLI benim KARIMDIR. Herkes ona göre DAVRANSIN."

"ASLAAA-"

"Madem oğlum evlenmiş bize de anlı şanlı düğün yapmak düşer "

"Ama ağam-"

"Asiyee"

Osman Ağa nın bağırmasıyla Asiye hanım yukarı çıktı Asiye hanımı hiç sevmemiştim bana karşı önyargılıydı namusuma laf etmesi canımı çok yakmıştı

"Berfin kızım yengeni misafir odasına götür düğüne kadar orda kalacak"

"Halaa -"

"İtiraz istemem Bora evlenmiş olabilirsiniz ama gizli ce evlendiğiniz için gözümüzde bir hükmü yoktur sende odana gidesin "

1 saat sonra

Herkes odasına çekilmiş ortalık dağılmıştı ve düğün 1 hafta içinde olacaktı ama ben bir hafta  nasıl böyle kalabilirdim benim hemen annemlere söylemem gerekiyordu artık onlarda öğrenmeliydi
Düşüncelerimi bölen açılan kapı oldu ,gelen Boraydı. Ayağa kalktım. Bora nın beni kolları arasına almasıyla  şuan ihtiyacım olan tek şeyin bu olduğunu anladım.

Bora nın kolları arasındayken "Bora annemlere de söylemeliyiz"

"Babamla konuştum yarın kahvaltıdan sonra babamla ben ve sen gidip Konuşacağız "

Bora nin söyledikleri ile içim bir nebze olsun rahatlatmıştı çünkü Osman Ağa da gelirse babam belki çok kızmazdı .

"Bora halan buraya gelmene nasıl izin verdi "

"İzin vermedi ki gizlice geldim, Berfin şuan senin kapının önünde Baran la Boran da halamın kapısının önünde aksi bir durumda hemen halledecekler "

"Tamam yeter bu kadar sen şimdi odana git olurda halan buraya geldiğini öğrenirse hakkımda yanlış bir fikre falan kapılır olmaz yani"

"Miray sen benim karımsın seninle aynı odada kalmanıza ben bir sorun görmüyorum-"

"Bora lütfen git  "

"Tamam "dedi ve anlıma bir öpücük kondurup"iyi geceler güzelim "diyip odadan çıktı.

Ardından bende kısa bir duş alıp olanlari düşünerek uyudum Bakalım yarın bizze neler getirecekti..

Arkadaşlar lütfen hayalet okuyucu olmayın oy atarsanız  ve yorum yaparsanız çok sevinirim okuyan herkese teşekkürler.💓💞💝💕💟💌

ѕ̧αfαktα вír чıldızHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin