_________
"bişey olmaz barışırsınız"
"abi çıkar mısın odamdan?"
"sen kimi kovuyorsun?!"
"ABİ ÇIK!... Kai hyung da yoongi gibi birisi sanki bilmiyorum! Git şimdi geri getir sevgilimi"
"ağzına sıçarım senin!... Ara bana ver"
"açmıyor ki!"
"ayy ne nazlı çıktı!"
"o mu nazlı?!... Al açtı!"-alo
-ne var hoseok daha ne kadar aşağlıycaksın?
-anandır hoseok!... Ben senden... Özür dilerim öyle dememeliydim
-hoseok beni iyi dinle şimdi... Jimin küs olduğumuzu düşünsün ve ben size anahtarımı unutmuşum gibi gelicem senle kavga falan edicem vs. Tamam mı?
-hmhm... Sen kimsin lan onun hatrına özür diledim!
-güzel... Teşekkür ederim..."ne dedi gelicek mi?"
"anahtarını unutmuş onu için geliyor!"
"nolur kavga etme tamam mı?"...
Yoongi gelmişti. Odaya geldiğinde yüzüme dahi bakmamıştı. Çıkıcağı sırada abim durdurmuştu.
"şşt telefonda söylediğin saçmalıkların hesabını vericeksin!"
"ne dediysem de iyi demişim afferin bana!"Abim yoongi ye yumruk atmasıyla kavgaları başlamıştı.
"abii! Durun!"
"aşağlık pislik saygı da bilmiyor!"
"o laflarını sana yediririm!"
"ABİ DURUN LÜTFEN!"Ağlamaya başlamıştım. Kapının birden açılması ile babam odaya dalmıştı.
"hoo ne bu ses?! Gerizekalı sana bağırma demedim mi!?"
"baba sen gitmedin mi?"
"daha hayır... Bu kim?!"
"ben yoongi"
"niye geldin?!"
"hasta ziyareti?"
"neyse gelelim sana salak! O dilini sana sokarım!"Babam bana vurup, kolumdan çekmişti. Yere düşünce ise karnıma tekme atmıştı. Abim koşarak yanıma gelmişti. Babamı itip karnımı açıp bakmıştı.
"napıyorsun?! Dikişleri daha iğleşmedi!"
"abi kanıyor mu bişey olmuş mu?"
"yok bişey tutun bana... Sadece uzan iyi olana kadar tamam mı?"
"hmhm"
"sana gelelim baba! Sana dedim mi sakın bi daha kardeşime zarar verme diye dimi?! Onun kılına bile zarar vermiceksin ölümün benim elimden olur yoksa!"...
Okulda
Abim beni okula bırakıp gitmişti. Yoongi hızla yanıma gelip sarılmıştı. Sarılmasına karşılık vermiştim. Elimden tutup koşarak sınıfa götürmüştü.
"jimin'im benimmm!"
"yoongi sakin iyiki bi sevgili olduk"Gözüm taemin e çarpmıştı. O niye bize öyle bakıyor?
"yoongi kantine inelim mi?"
"gel yavrum"Sınıftan çıktığımız anda yoongi ye dönüp konuşmaya başlamıştım.
"yoongi taemin in bakışlarını gördün mü?"
"gördüm tabi o yediği yumruğu daha sindiremedi napsın garibim"
"yoongi hiç iyi bakmıyordu yanlız"
"boşver bişey yapamaz"
"peki öyle olsun"...
Okuldan sonra yoongi ile kafeye gitmiştik. Kafe ardından ikimizde eve gitmiştik.
Lanet olsun evde sadece babam var abim nerdeydi?
"b baba"
"gel!... Otur şuraya!"
"a abim n nerde?"
"dışarıda... Sen bu saate kadar neredesin?! Okulun kaç saat önce bitti!"
"a arkadaşım ile k kafeye gittim"
"ben izin verdim?!"Bana tokat atmıştı. Gene dövücek abim de evde değil!
"baba söz bidaha geç gelmem sana haber vermeden özür dilerim nolur bişey yapma!"
Bana tekrar tokat atıp saçımı çekmeye başlamıştı.
"ara o arkadaşını!"
Telefondan jungkook a mesaj atıp onunlaymışım gibi taklit etmesini istedim
"al baba"
...
Babam epeydir soruşturmuştu. Jungkook u
"baba sen iş için gitmeyecek miydin?"
"sanane lan! Ev benim evim!"Bana tekrar vurup yukarı çıkartmıştı boş bi odaya götürüp bağlamıştı. Sesimi çıkartamıyordum ağzımı da bağlamıştı
...
Yazar dan
Hoseok eve gelmişti. Babasını görünce şaşırmıştı.
"sen gitmeyecek miydin?"
"iptal ettim... Bakıyorumda benim gidiceğimi zannettiğiniz için geç gelmeye başlamışsınız"
"jimin nerede?"
"ne bileyim ben gelmemiş beyfendi hâlâ eve"Hoseok, jimin i aramıştı. Ama telefonu masadaydı. Hoseok bi çalan telefona bi babasına bakıyordu
"jimin telefonsuz asla evden çıkmaz... Naptın ona?!"
"napıcam lan senin o sümsük kardeşine... Senin dilin de fazla uzamış seni dövmüyorum diye kaşınma!"
"jimin i de dövmeyeceksin! O da senin oğlun!"
"sor umrumda mı? Aynı o oruspu annesi gibi!"Hoseok yukarı çıkıp tek tek odalara bakmıştı. Girmediği tek yer kilitli odaydı
"jimin! Buradaysan ses ver!"
Jimin boğuk sesler veriyordu hoseok hızla aşağıya inip babasından anahtarı istemişti.
"anahtarı ver! Çocuğu bağlayıp kapıyı kilitleyince bulamam sanma!"
"vermiyorum bana kafa mı tutuyorsun?!"
"anahtarı ver dedim! Rahat bırak artık kardeşimi!"
"bul bulabilirsen... İp ucu vereyim jimin in olduğu odada"
"vahşi ve canisin başka bişey değilsin!"Hoseok geri yukarı çıkıp kapıyı hızla vurup kapıyı kırmaya çalışmıştı
"açıl lanet olsun!... BABA! Bu odanın yedek anahtarı nerde iki anahtarı var!"
"off al bi eğlendirmedin!"Hoseok kapıyı hızla açıp bağlı olan kardeşini açmıştı ve sarılmıştı.
"iyi misin?"
"iyiyim abi korkma"Jimin
Abim beni ayağa kaldırıp odadan çıkartmıştı. Saat ne kadar geç olmuş kaç saatir bağlıydım? Yemeğe oturmuştuk babam başa abim ile karşılıklı oturuyordum
"baba sakın bir daha kardeşime zarar vermeye kalkışma!"
"sanane! Oğlum ile ilgilenirken de sana mı sorucam?!"
"sen onunla ilgilenmiyorsun öldürmeye çalışıyorsun! Senin de oğlun o!"Babam bana sert bi tokat atmıştı. Ben ne yaptım şimdi?
"bana bak seni de aynı onun gibi yaparım!"
"sen bana vuramazsın ki... Sen beni kendine benzettiğin için asla vurmadın bana sadece o içtiğin gece jimini ise anneme benzettiğin için geberene kadar dövüyorsun!"Babam bana tekrar vurmuştu. Ben ne yaptım?!
"jimin defol git yemekten!"
"bak bana vurmamak için ona vuruyorsun bana sinirli olduğun için onu kovdun masadan! Otur jimin!"
"ehh yeter ya! Yemiyorum bişey falan ne olursa olsun ben dayak yiyorum ya! Sen bana böyle yap diye doğmadım ben!"Odaya çıkıp yoongi yi aramıştım. Bi tek o iyi gelir bana
-alo yavrum
-yoongi buluşalım mı?... Lütfen?
-tabi ki yavrum da bişey mi oldu?
-yoo sadece... Seni özledim
-buluşalım bitanem
ŞİMDİ OKUDUĞUN
zorbam. [yoonmin]
Fanfictionyoongi müdür ün oğlu olduğu için rahatlıkla istediği kişiye zorbalık yapıyordu ve kendisine kurban olarak okulun en sessiz çocuğu olan park jimin i seçmişti