#10

389 21 40
                                    

Şarkı; zakkum-gökyüzünde

Üstümü giyinip aşağıya inmiştim.

"gel buraya!... Nereye gidiyorsun?!"
"dışarı çıkıcam biri ile buluşucam"
"kimmiş?!"
"sevgilim! Bi sorun mu oldu? Ahh tabi unutmuşum sen şimdi beni sürtük kalıplarına sokucaksın!"
"sen nasıl benimle böyle konuşursun?!... Seni gebertirim velet!"
"bende bunu istiyorum ölüm bile senden daha iyi!"

Babam masadaki bıçağı alıp bana doğru gelmişti. Abim önüme geçip durdurmuştu.

"sakın! O bıçak değmeyecek kardeşime!"
"çekil o oruspuya haddini bildiricem!"
"sakın dedim!"

Sanırım vazgeçti yukarı çıkıyordu... Elinde silah ile aşağıya geliyor cidden öldürücek galiba...

"hopp napıcaksın?!"
"çekil! Çok oldu o!"

Babam abimi kenara itip kafama silahı dayamıştı.

"YAPMA! NOLUR YAPMA!"

Abim çığlık çığlığa bağırıyordu göz yaşları içinde babamı durdurmaya çalışıyordu bende ağlamaya başlamıştım.

"baba yalvarırım yapma kardeşimi alma benden nolur!"
"abi... Bırak öldürsün orada ben daha rahat edicem hiç değilse mutlu olucam... Sende bunu istersin mutlu olmamı istersin!... Seni çok seviyorum abi..."
"baba nolur yapma... Lütfen alma benden onu... Çok seviyorum ben kardeşimi nolur alma bend-..."

Babam kafama sıkmıştı... Hiç umursamadan...

Yazar

Hoseok jimin e koşmuştu göz yaşları sel olmuştu...

"JİMİN!... Polisi arayacağım!"

Telefonunu eline alıp polisi arayıp ihbar etmişti. Kardeşinin yanda çalan telefonunu bakmıştı.  Sevgilim

-güzelim hadi ama nerede kaldın?
-yoongi...
-hoseok? Jimin nerede... Ağlıyorsun?
-jimin... Ö öldü... Yoongi ÖLDÜ JİMİN ÖLDÜ! BABAM ÖLDÜRDÜ ONU! YOONGİ JİMİN YOK! ÖLDÜ!
-n ne? Neredesiniz?... Geliyorum

...

Yoongi jimin in evine gelmişti. Karşısında kanlar içinde yatan sevgilisi ve başında ağlayan abisi polisler etrafta yoongi jimin in yanına koşmuştu.

"jimin!..."

Ceset torbasına koymak için jimin e yaklaşmışlardı ama ne hoseok ne de yoongi bırakmıştı.

"almayın nolur... Kardeşimi almayın bırakın nolur ölmedi o bırakın! Jimin'imi bırakın nolur! O bensiz çok korkar karanlığı sevmiyor o lütfen almayın!"

Yoongi konuşamıyordu bile sadece titreyerek ağlıyordu...

Cenaze

Jimin in tüm yakınları gelmişti. Yoongi ve hoseok ağlamaktan bitmişti. Ağır geliyor dimi kardeşinin gözünün önünde baban tarafından öldürülmesi ya da sevgilin seni buluşmak için çağırdıktan sonra tekrar aradığında ölüm haberini almak...

Jimin den abisine ve sevgilisine kalan son sözler

"seni özledim"
"seni çok seviyorum abi"

Anılar da kalplerde kalmıştı

Kaç yıl oldu gideli
Kaçıncı uykundasın
Hangi rüzgar aldı seni
Hala üşütüyor beni
Aklıma düşüyor yüzün
Gülümser gibi ayrılışın
Artık sayılı zaman değil
Mühebbet yanlızlığın

Final

HGV sunar...

zorbam. [yoonmin]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin