Özel Bölüm

366 20 13
                                    

Şarkı;hayalet sevgilim

Yıllar geçmişti ama yoongi hâlâ bebeğini unutmamıştı...

Yoongi bebeğinin mezarına gitmişti. Her gün yapıyordu yanlız hissetmesin diye

"bitanem... Ben geldim... Çok üşüyor musun orada?... Sana belki sevinirsin diye bi haber getirdim... Katilin yani baban öldürülmüş... Belki abin öldürdü onu abinle görüşüyordum arada bir her zaman onu öldüreceğini söylüyordu uzun süredir görüşmedim kimseyle... Bi kaç giysin ve eşyan bende hiç yıkamadım, temizlemedim kokunun gitmesini istemiyorum... Seni o gün y yerde ö ölü halde gördüğümde nefesim kesildi bedenin... Buz gibiydi o sıcak gülümsemen yoktu... O ev hâlâ aynı arada bi giriyorum bazenleri abin de orada oluyor çok ağlıyor... Abini uzun süredir görmedim sanırım... İntihar etti... Geri gel lütfen sana zamanında yaptıklarım... Kendimden iğreniyorum nolur geri gel telafi etmek istiyorum... Seni özledim "

O ev... Jimin in kanları hepsi aynı şekilde duruyordu hoseok izin vermemişti. Ona ait herşeyi saklıyordu bi kaçını yoongi ye vermişti. O gün gözlerinin önünde tüm hayatı kardeşi ile ölmüştü... O son sözleri hâlâ aklındaydı gitmiyordu... Ölümünün üstünden çok geçmişti... Neye yarar ki hâlâ o günde, kardeşinin ölüm gününde kalmıştı...

HGV sunar...

zorbam. [yoonmin]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin