Tepki:
"Shinso ve Shoto'nun, Aizawa'nın yeğeni olan ve kedi tuhaflığı olan bir kız arkadaşıyla birlikte olması ona kulaklarını, kuyruğunu ve pençelerini vermenin yanı sıra duyularını, reflekslerini ve dengesini de geliştiriyor mu? Heyecanlandığında gözbebekleri daralır, rahatladığında ise genişler. Mutlu olduğunda mırıldanır-💜
~~~~~~~~~~~~~~~~~
Todoroki Shoto
○ bu adam kedileri seviyor ve bu bir gerçek.
○ kediler ondan pek hoşlanmıyor, bu yüzden karşınıza çıktığında ve onun sizi sevmesine izin verdiğinizde elbette aşık olur.
○ Aizawa'nın yeğeni olduğunuz ve öğretmeninin kötü tarafına geçmek istemediği için ilk başta size yaklaşma konusunda bile oldukça gergindi.
○ ama ona parlak bir gülümsemeyle ilk yaklaşan ve arkadaş olmak isteyen siz olduğunuzda, o zaman elbette size yakınlaşmak isteyecektir.
○ siz bir araya geldikten sonra bile tüm kedi sevişme fantezilerini üzerinize salma konusunda hala çok katı ve utangaç olacaktır, ancak bir süre sonra fiziksel temasa ısındığında ah oğlum her tarafınızda olacaktır.
○ ellerini senden uzak tutamıyor, sana kafanı okşadığında mutlu bir şekilde onun dokunuşuna girmeni seviyor.
○ ve siz onun odasında takılırken kedinizin kulaklarının arkasını kaşıdığında mırladığınızı ilk kez duyduğunda çok sevinir.
○ ve fiziksel teması seven sadece o değildi, sen de seviyordun, her zaman ona burnunu sokup akşam yemeğinden sonra kafa patlatmak istiyordun.
○ sizinle sessizce gününüz hakkında konuşurken ellerini dalgın bir şekilde saçlarınızın arasından geçirirken, ona doğru kıvrılıp rahatlamanıza izin vererek, size hizmet vermekten fazlasıyla mutludur.
○ tüm kedi özelliklerinle onun için dev bir kedi gibisin ve o bunun şimdiye kadarki en sevimli şey olduğunu düşünüyor
○ heyecanlanmanızı, heyecanlandığınızda gözbebeklerinizin yarıklar halinde daralmasını ve tüm vücudunuzun ona bir kedinin hareketlerini hatırlatacak şekilde sevinçle aydınlanmasını seviyor.
○ ama ne kadar tatlı olsanız da, aynı zamanda sizin dayanıklı olduğunuzu ve kendinizi ve etrafınızdakileri koruyabilecek kapasitede olduğunuzu da biliyordu.
○ dövüş tarzınızın izlemesi büyüleyici olduğunu düşünüyor; kullandığınız esnek kedi benzeri hareketler, rakiplerinizle çarpışırken havada dans ediyormuşsunuz gibi görünüyor.
○ sizinle en sevdiği zamanlar, ikinizin yatağa birlikte uzandığınız ve mırladığınızı duyduğu zamandır ve sizin de onunla birlikte vakit geçirmekten kendisi kadar keyif aldığınızı bilmek onu çok mutlu eder.
○ "Merhaba Shoto."
○ "Ne var aşkım?"
○ "Seni seviyorum." ona kıkırdarsın, o sana gülümserken burnuna hafifçe vurursun, güçlü kollar seni ona yaklaştırırken yanaklarına hafif bir kızarma yayılır.
○ "Ben de seni seviyorum küçük kediciğim."
~~~~~~~~~~~~~~~
Okurken umarım keyif almışsındır (。•́︿•̀。)
İlk tepkimi değişik yapmak istedim. Bunun Part 2 diğer bölümde..
Oy ve yorum yaparsan sevinirim.(.❛ ᴗ ❛.)
380 kelime...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bnha Reactions/Headcanons/Oneshosts
FanfictionBnha Tepki kitabıdır. Bazen tepkilerden başka Headcanons, Boyfriend Scenarios gibi şeylerde içerir. Soft gibi şeylerden başlıyor Smut/NSFW la bitiyor.. İsteklere açığım.. Hepside Kalitelidir..