- sosyal medyanın ünlü kadını ile kıskanç bakugou!
eşleştirme: bakugou katsuki x fem! okuyucu
tür: tüy. Headcanon.
~~~~~~~~~~~~~~~~
Bakugou hayatında ilk kez gururunu bir kenara bırakmak zorunda kalıyor çünkü ilgi odağı onun değil, senin üzerinde.
Ancak Bakugou, S/O'nun sosyal statüsünü daha az önemseyebilirdi. Seninle ilgilendi ve senin ateşli olduğunu düşündüğü için seninle birlikte oldu, hadi gerçek olalım.
Aksine, zaman çizelgesinde büyük bir şirketin size sponsor olduğunu görene kadar ne kadar büyük bir takipçi kitlenizin olduğunun farkında değildi.
Bakugou, takipçilerinizin, özellikle de hayran kitlenizin büyük bir kısmını oluşturan erkek yüzdesinin oldukça... en hafif tabirle tuhaf bir grup olduğunu düşünüyor.
Bakugou, konu hayranlarınızla etkileşime gelince, bir dereceye kadar hoşgörülü olduğunu düşünmeyi seviyor. Ama onlarla medeni bir şekilde başa çıkamadığı zamanlar da oluyor.
İnsanların onun ilişkisinde yuva yıkan olmaya çalışmasının ya da sana saldırmaya çalışmasının (hiç de değil) komik olduğunu düşünüyor. Bu gibi durumlarla başa çıkmanın üç yolu var.
Kişinin gönderisine künt bir "Haha" ile yorum yapardı. bu da failin susuzluğunu gidermesi için korkutmak için yeterli çünkü erkek arkadaşın çok korkutucu.
Bakugou, gönderiyi Kiri, Kami, Sero ve Mina'dan oluşan grup sohbeti AKA toplu raporlama ekibine göndererek, kaçınılmaz olarak kaldırılana kadar gönderiyi rapor etmelerini sağlayacaktı.
Veya favorisi: "Bu tür saçmalıklar için canlı yayına çıkmaktan nefret ediyorum. Ama eğer herhangi biriniz (E/H) ile şansı olduğunu düşünüyorsanız, kesinlikle bunu yapın. Hatta sana onun kahrolası numarasını bile vereceğim. Ama bu işe yaramayacak çünkü hepimiz onun düşündüğü tek şeyin ben olduğum ve seni değil beni sevdiği için sürünerek geri döneceği kişinin ben olduğumu biliyoruz. Günün sonunda onun kalbindeyim ve onun yatağındayım,-"
"Katsuki böyle şeyler söyleyemezsin!"
İlginizi çekmeyi deneyip başarısız olanların yarasına tuz basmayı seviyor. En hafif deyimle, önemsiz, acımasız ve gösterişçinin teki.
Bazen, siz ikiniz toplum içinde birlikte görüldüğünüzde hayranlarınız ya
A) onun varlığını tamamen unutuyorlar ya da B) onun gerçekten kim olduğunu bilmiyorlar.
"Affedersiniz efendim! Lütfen bir fotoğrafımızı çeker misiniz?"
"Sayın?!?" Alışılmadık unvanla alay ederek şöyle derdi. "Bu senin için Bakugou..." İnsanları hemen düzeltiyor çünkü siz ikiniz dışarıdayken isimsiz veya hayran olarak görülmekten hoşlanmıyor.
Erkek arkadaşın, adını bilecek kadar nazik olan hayranlar için güzel fotoğraflar çekerdi.
Ancak randevularınızın sık sık kesintiye uğramasından dolayı sinirlendiği günlerde, fotoğrafın bulanık ve baştan savma çıkması için kamerayı biraz sallıyordu. "İşte, al onu." Telefonu kişinin ellerine geri atarak derdi.
"Katsuki, güzel oyna..."
"Ben."
Paylaşmanız gereken fotoğraflar hakkında onun fikrini sorma zahmetine bile girmeyin. Senin çok iyi göründüğünü düşünüyor ama onları dünyayla paylaşmanı istemiyor.
Yani ona ne zaman sorsan ya da mesaj atsan, "Hey, bu yayınlanabilir mi?" Cevabı her zaman sevgi dolu bir "Hayır" olacaktır.
Çoğu zaman Bakugou'nun PDA'dan hoşlanmadığını görürsünüz. Bu işe karışmamayı tercih ederim, ancak eğer insanlar ne zaman kızacaklarını bilmiyorlarsa ya da sabrını sınıyorlarsa, yüzünüze bir öpücük kondurmamak ya da insanların geri çekilmesini sağlamak için kolunu size dolamaktan başka bir şey yapamaz. .
Ayrıca varlığını duyurmak ve erkek arkadaşının hayatta olduğunu resmileştirmek için canlı yayınlarınıza sık sık katılmaktan hoşlanıyor.
"Katsuki kadrajın dışına çık, bu seninle ilgili değil."
"Lanet olsun sen az önce-"
BONUS:
İnternet, S/O'ya 'kız arkadaşları' demeyi seviyor. Mesela Bakugou, doğum günün için sosyal medyada 'Kız arkadaşımın doğum günü kutlu olsun' diyerek sevimli bir selfie paylaştığında. 'Kız arkadaşımın doğum günü kutlu olsun demek istiyorsun' gibi onun başlığına karşı çıkan bir sürü yorum var.
"Allah kahretsin, (E/H), gelip adamlarınızı toplayın"
~~~~~~~~~~~~~~~
Bu güzel di bunu sevdim. Belki kıskançlık la ilgili daha çok headcanon/oneshost yazicam..
Bu arada bnha Oneshost kitabımı silicem beğendiğim bir iki bölümü burada yayinlicam..
Beğendiysen oy ve yorum yaparsan sevinirim...
579 kelime...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bnha Reactions/Headcanons/Oneshosts
FanfictionBnha Tepki kitabıdır. Bazen tepkilerden başka Headcanons, Boyfriend Scenarios gibi şeylerde içerir. Soft gibi şeylerden başlıyor Smut/NSFW la bitiyor.. İsteklere açığım.. Hepside Kalitelidir..