Tepki:
"Shinso ve Shoto'nun, Aizawa'nın yeğeni olan ve kedi tuhaflığı olan bir kız arkadaşıyla birlikte olması ona kulaklarını, kuyruğunu ve pençelerini vermenin yanı sıra duyularını, reflekslerini ve dengesini de geliştiriyor mu? Heyecanlandığında gözbebekleri daralır, rahatladığında ise genişler. Mutlu olduğunda mırıldanır-💜
~~~~~~~~~~~~~~~
Shinso Hitoshi
○ açıkçası kedi gibi bir kız arkadaşa sahip olmanın en iyi şey olduğunu düşünürdü.
○ kedi kafe aboneliğinin canı cehenneme, şimdi sen varken buna ihtiyacı yok.
○ açıkçası Aizawa'nın yeğeni olmanın da pek çok avantajı var; yeni başlayanlar için, o zaten ebeveynleri ile tanıştı ve tabii ki Aizawa kendi himayesi altındaysa flört etmende sorun yok.
○ bu aynı zamanda bazen sizinle antrenman yapabileceği ve sizinle tartışmayı sevdiği ve kedi benzeri reflekslerinizle onun tüm saldırılarından zarafetle kaçınırken çevikliğinize hayran kaldığı anlamına da gelir.
○ sadece sizin onun yanında olduğunuzu hissetmekten ve onun için orada olduğunuzu bilmekten hoşlanıyor.
○ ikiniz her zaman birbirine bağlı gibi görünseniz de gerçekte aynı odada sadece kendi işlerinizi yapıyor olursunuz, pek fazla konuşmazsınız ama sadece orada olmanız onun için fazlasıyla yeterli olur.
○ günün en sevdiği kısmı, işini bitirdikten sonra uykunun gelmesi ve gelip gerçek bir kedi gibi kucağına kıvrılmandı.
○ küçük bir esneme hareketinin ve kedi kulaklarının biraz sarkmasının şimdiye kadarki en tatlı şey olduğunu düşünüyor.
○ ve ellerini saçlarınızın arasından geçirir ve sizi nazikçe okşar, mırıldanmanızı ve ona şefkatle burnunuzu sokmanızı sever, siz ona uykulu bir şekilde göz kırptığınızda gözbebekleri genişler.
○ seni burnundan öpmeyi ve yüzünün sevimli bir şekilde buruşmasını izlemeyi seviyor.
○ "hadi kedicik, hadi seni yatağına götürelim de daha rahat uyuyabilelim. Kulağa hoş gelmek?"
○ mırıldanır ve dudaklarınızı tembelce boynuna bastırırsınız, dudaklarınızın onun hassas teniyle buluştuğu hissiyle hızlı bir nefes almasını sağlarsınız.
○ "teşekkür ederim 'Toshi. seni çok seviyorum."
~~~~~~~~~~~~~~~~
Okurken umarım keyif almışsındır (。•́︿•̀。)
Oy ve yorum yaparsan sevinirim.(.❛ ᴗ ❛.)
290 kelime...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bnha Reactions/Headcanons/Oneshosts
Fiksi PenggemarBnha Tepki kitabıdır. Bazen tepkilerden başka Headcanons, Boyfriend Scenarios gibi şeylerde içerir. Soft gibi şeylerden başlıyor Smut/NSFW la bitiyor.. İsteklere açığım.. Hepside Kalitelidir..