↳ Todoroki Shouto'nun ilişkisi nasıl?
Karakterler: Todoroki Shouto.
Uyarı: yok.
-------------------
•Dürüst olalım, Todoroki bu kelebek hissinin ve kalp atışının ne için olduğunu bilmiyor.
•Muhtemelen hasta olduğunu düşünüyordu. Ve muhtemelen Midoriya'ya bu duyguları ve ona yardım edip edemeyeceğini sordu.
•Midoriya sarsılmıştı.
•Ancak birkaç moral verici konuşma ve tezahüratın ardından Todoroki sana randevu teklif etti.
"Evet" dedin.
•Bir beyefendi gibi, resmi olarak kendisine ait olmanı istemeden önce seni birden fazla randevuya çıkardı. Tekdüze yüzü ve ses tonu heyecanlı ya da gergin görünmüyordu ama siz evet dediğinizde o ufacık gülümsemesi gözle görülüyordu ve uğrunda ölmeye değerdi.
•Başlangıçta oldukça tuhaftı. Ne yapması gerektiğinden ve ondan ne yapmasını istediğinden emin değil.
•Ama sorunları konusunda seni teselli ettikten sonra, onun bu sorunları atlatmasına yardım ettin. Ayrıca sınıftaki diğer çocuklardan da "işaretler" aldı.
•Seni pikniğe götürmeyi seviyor. Kişisel olarak onun en sevdiği randevu türüdür.
•Sana "Aşkım" ve "Sevgilim" demeyi gerçekten seviyor. Yaklaşmak daha klişe ve daha eski bir takma ad.
"Günaydın aşkım." Todoroki sessizce söyledi, nefesi gıdıklanırken, başı boynunun kıvrımına dayamıştı.
•Sanırım hepimiz Todoroki'nin açlıktan çok etkilendiği konusunda hemfikiriz. Yakın ve şefkatli bir sevgiden yoksun büyümüştü, dolayısıyla bu kucaklaşmalar, hafif öpücükler ve kucaklaşmalar sandığından daha çok arzulanıyordu.
•Sarıldığınızda elinden kurtulmak genellikle birkaç dakika sürebilir.
"Shouto, işemem lazım. Lütfen gitmeme izin verir misin?" Tutuşu biraz daha sıkılaştı. "Geri dönecek misin?" Sesi ürkekti. "Elbette."
•O bebek.
•İlişkinin başlamasından birkaç hafta sonra, yavaş yavaş güvensizlikleri, geçmiş travmaları ve tüm bu eğlenceli şeyler hakkında sizi sınırlamaya başlayacak.
•Sonrasında bol bol sarılmalar ve öpücükler.
•Çok fazla güven vermeye ihtiyacı var. İki numaralı kahramanın oğlu olmak, pek çok insanın şöhrete sahip olmak istediği anlamına geliyor. Bu yüzden, herkesin onu mu yoksa babasının unvanını ve parasını mı gerçekten sevdiğini bilmediği anlar yaşıyor.
"Shou-chan, sevdiğim kişi sensin, baban değil. Babandan nefret ediyorum. Ve fakir, evsiz ya da en zengin adam olman umurumda değil çünkü sen sensin. Geçmişiniz ve mirasınız, bugün ve yarın olduğunuz kişiyi ve gelecek yıllarda olacağınız kişiyi tanımlamaz. Seni seviyorum."
"Ben de seni seviyorum Y/n."
------------------
Oy ve yorum yaparsan sevinirim...
327 kelime...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bnha Reactions/Headcanons/Oneshosts
FanficBnha Tepki kitabıdır. Bazen tepkilerden başka Headcanons, Boyfriend Scenarios gibi şeylerde içerir. Soft gibi şeylerden başlıyor Smut/NSFW la bitiyor.. İsteklere açığım.. Hepside Kalitelidir..