"Evet doktor bey, bunları tekrarlayıp duruyordu Hyunjin, bunların yaşandığını söylüyordu. "
"Neden peki Asistan, bir fikrin var mı?"
"Sevgilisi Bang Chan'in, eski sevgilisi tarafından sakat bırakıldığını kabul edemiyor. Bir hasta tarafından bıçaklanan Bang Chan'in sonrasında bir de eski sevgilisi tarafından bıçaklanmasını kabul edemediği gibi eski sevgilisini öldürdüğünü de kabul edemiyor. Yaşanan her şeyi sakat sevgilisinin üstüne atıyor ama Hyunjin'in bu durum ile daha fazla baş edemedeğini düşünüyorum."
"Travma sonrası yaşadığı hastalıkları sayabilir misin peki bana?"
"Travma sonrası panik bozukluğu, korku, stres bozukluğu, takıntı, psikosomatik hastalıklar, depresyon."
"Ölüm nedeni ve saatini de not aldıysak, bedeni ailesine verebilirsiniz."
"Ailesi... Ailesi olarak sadece Bang Chan gösterilmiş..."
"O burada mı?"
"Evet..."
Doktor, önce odadan çıkmış, ardından tekerlekli sandalyesi ile kapıda bekleyen Chan'in yanına gitmişti. Chan'e her şeyi açıkladıktan sonra oradan uzaklaşmış, Chan'i ölü sevgilisi ile baş başa bırakmıştı.
Hyunjin'in defin edildiği gün, Chan mezarın başında ağlıyordu, saatlerce orada öyle bekledikten sonra mezarın başından Jisung'un yardımı ile ayrılmıştı. Jisung, Hyunjin'in en yakın arkadaşı sayılırdı şimdi ise Chan'in en yakınıydı.
Chan'in hayatının her köşesinde ona yardım eden birine dönüşmüştü.
Olayın üstünden aylar geçmiş, seneler geçmişti.
Jisung ve Chan evlenmişti.
Hyunjin ise toprağın altında tek başına yatıyordu.
Chan, ne olursa olsun, kim olursa olsun, o kişinin elinden tatlı yemiyordu, ona tek tatlı yediren kişi Hyunjin olmuştu. Jisung, Chan onu sevsin diye uğraşırken, Hyunjin ona yaptığı ihanet affetsin diye her gün dua ediyordu.
Hyunjin, kaldıramadığı gerçeklerin cezasını çekiyordu belki...
Chan ise yaşanan gerçeklerin ona başka bir sevgi vermeyeceğini düşünerek Jisung'un sevgisinde bile sevgilisizlik hissederek yaşıyordu.
~~~~~
Ters köşe yaparak bitirmek istedim.
Çerez bir kitaptı, teşekkür ederim.
Sizi seviyorum, ❤️🥹
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Durum // hyunchan
FanfictionHyunjin, bunu söylediğini fark ettiğinde eliyle ağzını kapatmış, ardından gözlerini kocaman açmıştı. Chan ise bu dediğime gülerek tepki vermiş, ardından yürümeye devam etmişti. Sadece gülümsüyordu. Hyunjin, Chan'in bir taklidini yaparak yürümeye ba...