|

231 26 279
                                    

Glenru bu arkadaşa ithaf edilmiştir...
.
.
.

"Hey! Karin, rahat bırakın beni!"

Suigetsu ile beraber beni kollarımdan tutmuş, Sakura'ya doğru sürüklüyorlardı. Neymiş, ben ona aşıkmışım ve çıkma teklifi etmeliymişim Sakura birileri ile çıkmaya başlamadan önce.

"Hadi ama! Bu gidişle kimseyle sevgili olmayıp sonsuza kadar sap kalacaksın!"

"Karin haklı Sasuke. İnat etme işte."

Size ne amk?! O pembe çıyanla çıkmaktansa sonsuza kadar yalnız kalıp annemin ayarlamaya çalışacağı kızlardan kaçmayı tercih ederim.

"Sevmiyorum ben o kızı! Sülük gibi!"

Onların kollarımı bırakmasıyla tam kurtuldum derken birden beni ittiler, affalayıp yalpaladım

Düşmedim ama az daha o pembe çıyanın önüne düşüyordum, son anda duvardan destek alarak ayağa kalktım. Pembeliyi umursamadan bana sırıtarak bakan ikilinin üstüne yürüdüm. Korkmuş olacaklar ki ilkokul çocukları gibi koşmaya başladılar.

"Benden kaçamazsınız!"

Peşlerinden gideceğim sırada durdum. Eninde sonunda yanıma gelip özür dileyecekler, kendimi yormaya hiç gerek yok.

"Hey! Sasuke-kun!"

İşte bir meleğin sesi. Sapsarı saçları, kendimi kaybettiğim okyanus gözleriyle o melek bana doğru geliyordu. Yanıma geldiğinde beraber yürümeye başladık.

"Teneffüs bitti, herkes dersine girdi. Sen niye gitmiyorsun Sasuke-kun?"

Ben ismimi sesleniş biçimindeki ahenkli ve hoş tınıyı düşünürken o omzuma dokundu. Bu dokunuşu beni düşten çıkarıp tekrar o düşe soktu.

"Sasuke-kun?"

Kimseye karşı sert olmayan bir tavır asla takınmadım ama o beni bitiriyor ve sadece gülümsemesinde bile rahatlamamı sağlıyordu.

"Ne demiştin?"

Benim bu dalgın halime gülümsedi. Tanrım, ne kadar da güzel bir gülümseme...

"Ders başladı, bunu söylemek istemiştim."

Gülümsememek için mimiklerimle savaş verirken ağzımdan zoraki bir teşekkür çıktı.

Bu sırada sınıfın önüne geldik. Açık kalan kapıdan bakınca Kakashi'nin çoktan sınıfa geldiğini gördüm. Naruto önden gidip özür dilerken ben direkt yerime oturdum.

"Bu seferlik daha yoklamayı almadım ama bir dahaki sefere affetmem, haberiniz olsun."

"Anlaşıldı hocam."

Ben sessiz kalıp meleğimin sesini dinlerken sadece kafamı salladım.

Kakashi yoklamayı alınca masaya oturup bize bakındı.

"Bugün ders işlemeyi planlamıyorum, nasıl olsa okulun zeki sınıfı sizsiniz ve konularda oldukça öndeyiz."

Sınıfta uğultu oluşurken Kakashi tekrar sessizliği sağlamak için konuşmaya başladı.

"Hah! Hazır aklıma gelmişken okuldan bir arkadaşınız bir makine tasarladı. Buna 'yalan makinesi' diyor ve sizin üzerinizde denemek istediğini söyledi. Bir kişi üzerinde ve gönüllü olanların üzerinde denenmesine karar verdik ama bu sınıfın sorumlu öğretmeni olarak benim seçtiğim kişinin üzerinde deneyeceğim..."

İçimde kötü bir his var... Kakashi bir şeyler planlıyor ama...

"Sasuke benle gel de makineyi alıp getirelim."

Yalan Makinesi 🖤💛SASUNARU💛🖤Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin