||

143 24 242
                                    

@sınavıolanherkese (ve nara_diana ) ithaf edilmiştir.

.
.
.

"Sasuke! Hadi!"

Oflayarak kapının yanına gittim. İtachi ayakkabısını giymiş beni bekliyordu.

"Geç kaldık, acele eder misin?!"

Göz devirip ayakkabılarımı giydim ve İtachi'nin ardından arabaya bindim.

"Eğer kaplumbağa gibi davranmasaydın çoktan konuşmaya başlamıştık!"

Çok da umrumda sanki... Telefonu çaldı, hemen açtı ve mazeretlerini söylemeye başladı. Bense camdan yolu izliyordum.

"Nagato orada, gidelim."

Başım önde, arkasından yavaş yavaş, hiç acele etmeden ilerleyip İtachi'nin yanına oturdum. Burası umrumda değildi. O çocuk her kimse o da değildi.

Hiç göz teması kurmadan telefonuma gömülüp bildirimleri kontrol etmeye başladım. İkisi bir şeyler konuşuyordu ama dinlediğim söylenemez.

Çok geçmeden ortalığı ani bir sessizlik kapladı. Garipti. Hem konuşmaya geliyorlar hem de susuyorlar.

"Ee, çocuklar, sevgiliniz ya da sevdiğiniz var mı?"

Hayırdır? Dün Kakashi bugün Nagato, ne planlıyorsunuz? Sert ifademle başımı kaldırdım.

"Hayır!"

Bekle... Bu ses meleğimin değil mi? Kafamı o tarafa, yani tam karşıma doğru çevirdim.

"Sasuke-kun? Ah- pardon senin de burada olduğunu fark etmemişim..."

"Ben de..."

Başımı yüz ifademi normal tutmaya çalışarak İtachi'ye çevirdim. Ayağa kalkıyordu, Nagato da.

"Ne oldu? Nereye gidiyorsunuz?"

İtachi sandalyedeki ceketini alıp omzuna attı.

"Önemli bir telefon görüşmem var, iki dakikaya gelirim."

Ne? Ben şaşkınca arkasından bakarken o çoktan kafeden çıkıp gitti. İtachi... Eğer tahmin ettiğim şeyse..benden çekeceğin var...

Bakışlarımı Nagato'nun mazeretini duymak isteyerek ona çevirdim. O anda meleğim Nagato'nun yakasından tutup aşağıya doğru çekti. Yüzünde korkunç bir ifade vardı.

"Sen nereye Nii? Yoksa annemin istemediği gibi beni yalnız mı bırakıyorsun?"

Biraz..korkutucu sanki... Nagato sertçe yutkunup kendini Naruto'dan kurtardı ve üstünü düzeltti.

"Hayır, Kushina teyzeyi karşıma almak istemem... Verdiğimiz siparişler hala gelmedi, görevliye soracağım. İzninle bir de lavaboya gitmem gerekiyor."

Kushina mı? Ne? Nasıl yani annem bunca zaman Narutolara mı gidiyormuş? Benim niye haberim yok? Anne ayaklarına bile kapanırım beni de götür...

"Tabi ki..."

Nagato da ceketini aldığı gibi hızlı adımlarıyla kafenin mutfak tarafına doğru gitti. Naruto meraklı bir ifadeyle bana döndü.

"Ne zaman sipariş verdiler?"

"Hiç vermediler ki..."

Yaptıkları şeyi tamamen anlamam gerilmeme neden olurken telefonumu çıkarıp İtachi'yi aradım. Telefonu uzun süre çalmasına rağmen açmadı. Bu da görüşme yapmadığı anlamına geliyor.

Yalan Makinesi 🖤💛SASUNARU💛🖤Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin