||||

135 19 409
                                    

Aşırı kısa bir bölümle karşınızdayım ki bu bir final bölümüdür.

Kurgunun son bulduğu noktadayız.

Bu zamana kadar hiçbir kurguma net final veremedim ve bu ilk olacak. One-shot dediklerime bile ya bir iki bölüm fazladan atacağım ya da konuyu uzatıp tam bir kitap yapacağım.

Yani hiçbir kitabımdan vazgeçemediğim anlamına geliyor bu😅.

Ama bu kurgudan çabucak vazgeçtiğim anlamına gelmez.

Sadece bitmesi gereken nokta burasıydı. Hikayeleri tadında bırakmak lazım, kısa olsa bile.

İyi okumalar dilerim...

.
.
.

"Ne?"

Sasuke ikisine doğru gelen basket bol topunu son anda fark edince sarışının şaşkın bakışları eşliğinde onu yakasından tutup kendisine çekti. Mavi gözlerin derinlerine birkaç saniye tutunmuşken kendini boğuluyormuş gibi hissetti.

Tabi, bu ani gelişen hareket sırasında dengelerini kaybedip ayakları birbirine dolanınca basamaklardan aşağıya doğru düştüler, gözler kapandı.

Sasuke sırtındaki acıyla sızlanıp kollarını üstündeki bedene daha sıkı sardı. Bu sızı giderek şiddetlenirken fark ettiği şeyle gözleri ardına kadar açıldı.

Bir saniye... Ne?! Naruto'nun göğsünde olduğunu fark edince dogrulmak istedi ama o üzerinden çekilip yana kendini bırakıncaya kadar yapamadı.

Sınıftaki herkes ikisinin etrafına toplandı bu arada. Hoca da geldi hemen.

"Gençler iyi misiniz?!"

"Sanırım..ama Sasu-"

diyerek sağına döndüğünde Sasuke'nin çoktan ayağa kalkıp kalabalığı yararak soyunma odasına doğru gittiğini gördü Naruto. Kendisi de arkadaşlarının meraklı bakışlarıyla ayağa kalktı.

"Hocam revire gidebilir miyim?"

"Tabi ki gidebilirsin! Hem Sasuke'yi de al."

.
.
.

Sasuke soyunma odasına girdiğinde üzerindeki kısa kolluyu çıkarıp dolapların ortadasındaki oturaklara fırlattı ve aynanın önüne geçip sırtına baktı. Kürek kemiklerinin hafif sivrimsi olan bölgeleri morarma başlamıştı ve bu oldukça canını yakıyordu.

Odanın köşesinde duran mini buzdolabına gitti ve açıp içine baktı ama bomboştu, buz dışında su bile yoktu.

Sırtındaki ağrı giderek artarken kendini ayakta durmaktan aciz hissediyordu. Yavaşça oturaklara bıraktı ağrıyan bedenini. Yüzünü yere eğip gözlerini kapattı, dişlerini sıktı.

Bu sırada Naruto, elindeki revirden aldığı buz torbası ve kremle odaya girdi. Sasuke'nin kendisini fark etmediğini anlayınca sessiz adımlarla arkasına geçti.

Sarışın, krem kutusunu ahşap oturağa bıraktığında Sasuke irkilmiş, sonra da arkasını dönmüştü. Şimdiden hızlanan kalbine yenik düşmek istemediğinden ayağa kalkmak istedi ama Naruto omzuna elini koyup onu engelledi.

Naruto onun yanına yüzü ona dönük olacak şekilde bir bacağını kıvırarak oturdu. Mavilerini siyahlara getirmeden elini uzattı.

Sasuke şaşkınca bakıyordu. Anlamamıştı ya da yanlış anlamaktan korktu. Fark etmezdi, sarışını ona elini uzatmıştı.

Yalan Makinesi 🖤💛SASUNARU💛🖤Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin