2.Bölüm Köske Giriş

16 3 1
                                    

Nerdeyse 5 saat oluyordu yaklaşmıştım ama git gide bedenimi korku sarıyordu  bütün duyugularım birbirine girmişti kasabanın girişide bir hayli korkutucuydu buraya kaybolma vakaları için gelmiştim 5 yaşındaki Emily, küçük Jon ve daha fazlası
Sonunda kalıcagım köşke geldim karavanımı park etim ve köşkün kapısına doğru adımladım.

Zili çaldım.
Kapıyı zayıf, beyaz tenli bir kadın açtı. sanırım buranın hizmetcisiydi beni içeri davet etti.

Hizmetçi:"merhabalar hoş geldiniz size odanıza kadar eşlik edeyim."

ve sanırım köşkte tek duydugum bu sesti hiç hayalimdeki gibi değildi.  ne bir kuş cıvıltısı ne bir köşkün içinde koşup oynayan çocuklar..

O anda konuşmanın dogru olmadıgını düşündüm ve sustum..  odama geldigimde dona kalmıştım eskimiş ve tozlanmış mobilyalardan başka hiç birşey yoktu.eskimis yataga oturdum ve etrafıma baktım normal değildi... Hiç birşey normal değildi..

düşüncelerim akıp giderken uykuya daldım ve uyanır uyanmaz sıçradım kolları birbirine bağlı bana ters ters bakan bir kadın. Korkup sıçradım.

Yuna:"Sizde kimsiniz!

kadın bana ters ters bakmaya devam eti ve ağzından bir kelime

kadın:"Merhaba.. hoşgeldin köşküme"

bu kadın köşkün sahibimiydi yoksa

Yuna:"kusura bakmayın biraz korktum odanın kapısı kilitliydi nasıl girdiniz?"

Kadın:"bütün odaların anahtarı bende." Korkunç bir gülüşle odamdan çıktı.

bence çok korkunç bir durumdu aldırış etmedim zaten ne normaldi ki burada odaya birinin.

girmesiyle düşüncelerimi geride bıraktım

hizmetçi :"yemek hazır sizi aşağıda bekliyorlar.

Koşarak adımlarla aşağı indim.

     

Perili KöşkHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin