Çocugun odadan çıkması ile.
Yerde bir kağıt gözüme takıldı.
Kağıtı elime aldım ve okumaya başladım.Kağıta
Ben araştırmacı jenna durum raporu vermek isterim. benden sonra gelen araştırmacılar'da aynı hatayı yapmasınlar diye.
Buradaki hiç kimseye araştırmacı oldugunuzu çaktırmamanız gerekiyor.Çaktırdıysanızda... arkadaki kitaplık aslında bir kapı bir mağaraya açılıyor. Umarım orada yolunu kaybetmessin.
Unutma sen buraya kaybolma vakaları için geldin sende bir vaka olma.Oda'mı? kaybolma vakaları için gelmişti. Elime telefonumu aldım. Jenna hakkında araştırma yaptım. Aylar önce kaybolmuş olarak gözüküyordu.
Ve en son buraya gelmişti.. kitaplığı açmak istemiyordum. Ben kaybolma vakalarını çözmek için burdayım. Hem jenna'yı hemde o çocukları bulucaktım. Bu benim görevimdi.
Akşam olduğunda herkezin uyuduğundan emin oldum
Ve fenerimi aldım.
Odadan ses çıkarmadan çıktım.Şimdiye kadar kendi odam ve yemek odasını görmüştüm koridorlara dikkat etmemiştim.
İlerledim karşıma bir tablo çıkmıştı çok korkunç görünüyordu. Tabloda o kadının resmi vardı.. köşkün sahibi. Ve altında bir tarih yazıyordu bu o kadının ölüm tarihiydi. Araştırmayı bırakıp koşar ve sesiz adımlarla odama dönmüştüm.
Oda neyin nesiydi? Belkide resmi bastıran kişi yanlış yapmıştı? Yada cidden düşüncelerim dogru çıkarsa?.
bunları düşünürken cesaretimi topladım ve alt kata indim.
Merdivenlerden inerken çok ses çıkmıştı. Umarım duymamış lardır.Aşağı indigim anda bir kadın çığlığı ile duraksadım. Kadın buraya doğru geliyordu. Hızlı adımlarla koştum nereye gitigimi bilmiyordum. Bir yerde duraksadım. Yanyana dizilmiş 3 tane oda vardı.d
Merhaba sevgili okurum 🦋❤️
Bölümler bu şekilde kısa kısa olucak her hafta en az 3 bölüm
gelicek sizleri seviyorum.Okur kalmanız dileğiyle...
214 kelime..✨✨✨✨
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Perili Köşk
Mystery / Thrillerbir araştırmacının perili köye gitmesiyle başına gelen olaylar