3 rèsz

30 1 0
                                    

Amikor megkaptam minden könyvet ami kell Yasmine-el elkezdtünk a terem felé menni. Sèta közben arról beszèlgettünk hogy az ilyen "menő" lányok milyen bekèpzeltek stb. Tudjátok, csak az ilyen szokásos dolgok. Amikor beèrtünk a terembe akkor Yasmine leült a helyére nekem pedig nyilván be kellett mutatkoznom...

- Hát... Holly Williams vagyok, 16 èves vagyok és tegnap költöztem ide szóval mèg új vagyok itt... -Mondtam kicsit fèlènken.
- Köszönjük Holly, kèrlek ülj le -Mondta a tanár mosolyogva.
Mivel Yasmine mellett nem volt hely èn pedig láttam hátul egy üres padot(vagyis azt hittem...) így gondoltam hogy oda leülök.
A tanár èpp elakarta kezdeni az órát valaki berontott az ajtón.
- E-elnèzèst a kèsèsèrt tanárnő -Mondta a raszta hajú fiú miközben megpróbált levegőt venni.*
- Semmi gond, de legközelebb ne forduljon elő -Figyelmeztette a tanár.
- Rendben tanárnő -Mondta majd elkezdett felèm jöni. Várj! Mièrt pont felèm?! Mièrt jön ide?!
- Hát, azt hiszem ez a szerencsés napom -Mondta miközben leült mellém.
- Ohm... ne-nem tudtam hogy a te helyed... de-de elmegyek ha kell... -Mondtam akadozva.
- Nyugodtan maradthatsz, ohm?
- Holly, Holly Williams -Fejeztem be a mondatát egy halvány mosollyal.
- Hmm... Holly, én pedig Tom vagyok -Mondta egy kacsintásal amitől egy kicsit kipírultam.

Az óra unalmasan telt de Tom-al néha beszélgettünk ami igazából jó volt, és annyira jó volt hogy észre se vettem hogy milyen hamar el telt az óra.

- Ha van kedved akkor ebédelj velünk -Mondta miközben bele rakta a könyveit a táskájába.           
-Uhm... okés, majd még át gondolom -Mondtam egy mosolyal.                           - Na szia, hercegnő -Monda egy kacsintással majd elment.                         - Úristen, most Tom flörtölt veled? -Kérdezte Yasmine izgatottan miközben mellém jött.
- Hát nem mondanám flörtnek, csak meghívott hogy ebédeljek velük -Mondtam miközben az ajtón mentünk ki.                                                  - AAAA... -Sikított volna de én befogtam a száját. - Jó, bocsi... -Mondta kuncogva.
- Olyan hülye vagy, Yas -Mondtam röhögve.

Ès hát ez a jó kedv nem sokáig tartott mivel hogy elvileg Tom-nak a barátnője oda jött hozzánk.
- Hè! Új lány! -Szólított meg miközben felènk sètált.
- Oh, szia èn H... -Nem hagyta hogy befejezzem mert közbe szólt.
- Engem kurvára nem èrdekel hogy hogy hívnak vagy ki vagy csak az hogy ha mègegyszer meglátlak az èn kis Tommy-m mellet èn kinyírlak, èrtetted? -Mondtam dühösen.
- I-igen... -Mondtam fèlèken.
- Jó, legyen szèp napotok -Mondta gúnyosan majd elment.
- Hè, jól vagy? -Kèrdezte Yas amire èn bologattam. - Ne foglalkoz vele, ő csak egy fèltèkeny picsa -Mondta miközben megölelt.

****

- Biztos jó ötlet oda menni?... -Kérdeztem Yas-től miközben a kajánkat vettük el.

- Igen, tudom hogy az a hisztis picsa úgyse fog semmit tenni. Amúgy is amíg veled vagyok nem hagyom hogy bármi történjen veled -Mondta megnyugtatóan.

- Awhh, annyira szeretlek -Mondtam majd megöleltem.

- Én is, most pedig nyomás -Mondta kuncogva.

Én is kuncogtam majd elindultam megkeresni Tom-ot. Miközben sétáltam láttam a túl oldalon hogy Tom integet nekem mosolyogva én pedig vissza integettem neki széles mosollyal majd elkeztem felé menni. Amikor oda értem egyből megölelt amitől egy kicsit kipirultam és meglepődtem de nem bántam mert jó érzés volt őt megölelni.

- Örülök hogy még is velem ebédelsz -Mondta még mindig mosolyogva miközben elvált tőlem de az egyik keze még mindig a derekamon volt.

- Én is nagyon -Mondtam mosolyogva és kipirulva. Leültünk egymás mellé és elkeztünk beszélgetni miközben ettünk.
- Holly? -Kèrdezte miközben felèm fordult.
- Tessèk? -Kèrdeztem miközben utolsó falat kajàmat nyeltem le.
- Tudod, a sulinkban minden èvben szokott lenni ilyen ünnepsèg szerū ès azt szeretnèm kèrdezni hogy el jössz e velem a bàlba? -Kèrdezte aranyosan ès izgatottan.
- Persze, szívesen el megyek veled a bàlba -Mondtam mosolyogva.
- Ezaz! Khm... màrmint szuper -Mondta boldogan de mègis lazàn amire èn kuncogtam.

Nem gondoltam volna... /Tom Kaulitz/Where stories live. Discover now