Yasmine Wiliams vagyok ès 16 èves, szőkès barna, hosszú hajam van. Amikor 6 èves voltam akkor a szüleim elválváltak, anya azt mondta hogy azèrt mert apa megcsalta de soha nem hittem neki. Anyával nagyon jól meg vagyunk csak az zavar hogy folyamatosan más ès más fèrfiakat hozz ide ès kb sosincs itthon.
******
Reggel az èbresztőm hülye hangjára keltem, a telefonomèrt nyúltam hogy ki kapcsóljam amikor láttam egy cetlit. Felvette hogy elolvassam; 'Szia kincsem, sajnálom hogy nem tudtam elkösszöni tőled de nem akartalak felkelteni. Anyának most elkellet utaznia így sajnos apádhoz kell költöznöd.... De igèrd meg, hogyha bármi baj van akkor hívj! Puszi: Anya❤️.' Hogy mi?! Apához kell költöznöm?! De hisz ő Lipcsèben lakik èn pedig itt LA-ben... Nem hiszem el hogy anya miatt itt kell hagynom a barátaimat ès mindent amit szeretek!Miután bele törödtem hogy itt kell hagynom mindent amit szeretek elkezdtem pakolni. Kb 2 óra múlva be pakoltam mindent ami kell majd hívtam egy taxit. 10 perccel később megèrkezett így segített be tenni a bőröndjeimet a csomagtartóba.
-A reptèrre, köszönöm-Mondtam egy kisebb mosollyal az arcomon majd bekötöttem magam. Mivel nem nagyon tudok nèmetül így az út során elkezdtem tanulni.
Valószínűleg tanulás közben elaludhattam mert a sofőr szólt hogy megèrkeztünk.
Fizetettem a sofőrnek majd fogtam a cuccaim ès elindultam befelè.
Kèrtem egy jegyet Lipcsèbe majd leadtam a cuccaim ès elindultam a repülőre.TIME SKIP
Kb 4 óra utazás után megèrkeztem. Leszáltam a gèpről majd indultam hogy felvegyem a bőröndjeimet. Amikor lesz megvolt akkor indultam kifelé, épp indulni akartam de meghallottam hogy valaki dudál. Megfordultam és láttam hogy egy fekete autó áll ott. Így hát mentem és odasétáltam.-Hallo mein süßes kleines Mädchen-Szólalt meg nèmetül apám. Felvont szemöldökkel nèztem rá mert nyilván nem èrtettem hogy mit mondott.
-Jaj, elfelejtettem hogy nem beszèlsz nèmetül, csak azt mondtam hogy szia èdes kislányom-Mondta apa mosolyogva.
-Neked is szia*******
Na hali, tudom hogy ez rövid lett ès nem izgalmas de igèrem hogy próbálom jobbra csinálni őket🫶🏻🙃
VOCÊ ESTÁ LENDO
Nem gondoltam volna... /Tom Kaulitz/
RomanceEgy vèletlen szerű baleset miatt Molly èlete megváltozik?