Már vège van a sulinak ès èn meg Yasmine haza felè sètálunk.
- Ès tènyleg elhívott a bálba? -Kèrdezte miközben felèm fordult majd vissza az útra.
- Igen.. -Mondtam zavartan de mèg is boldogan.
- Juj!! -Mondta tapsikolva. Èn kuncogtam majd ezt mondtam.
- Èn mèg sosem voltam ilyenen ès kíváncsi vagyok hogy itt ez milyen
- Hát nálunk ez úgy működik hogy minden èvben van egy bál a felsőbb èveseknek ès mindenkinek hozni kell magával egy párt, vannak szavazások hogy mindenki szavaz egy párra akit a legjobb párnak találnak ès amelyik pár a legtöbb szavazatot kapja az lesz a bál király ès királynő aztán nekik táncolni kell -Mondta felèm nèzve.
- Oh, èrdekesnek hangzik -Mondtam mosolyogva.
- Èn tuti fix hogy rád ès Tom-ra fogok szavazni -Mondta kuncogva amin èn is nevettem.
****
Nagyon izgatott vagyok a mai nap miatt hisz ma van a bál. Azóta egyébként szoktunk beszélgettni Tom-al és nagyon jól kijövünk egymással. Azt hiszem hogy egy kicsit kezdek bele esni... Apukám még dolgozik így egyedül vagyok itthon. Már épp lezuhanyoztam és most a hajamat szárítom miközben érkezett egy üzenetem Tom-tól. ''Szia hercegnő, nem akarom hogy megfázz, ezért 8-ra ott leszek érted ❤️'' Elolvastam az üzenetét és elmosolyodtam, főleg hogy egy szívecskét is küldött mellé.A hajamat már megszárítottam és ilyenre megcsináltam:
Ezután pedig a ruhámat vettem fel:
Ezt a ruhát nagyon szeretem, annó még a nagyim adta amikor még csak 10 voltam és minden álma az volt egyszer ebbe lásson az eskűvömön... de ezt sajnos nem tudta megélni mert 2 éve elment... kb 1 hónapig sírtam miatta, olyan volt ő nekem mint a második anyukám... Na de mindegy is.. Amikor elkészültem akkor még egy csillogós magassarkút vettem fel amit még tegnap kölcsön adtott nekem Yasmine. Bele néztem a tükörbe és majdnem elsírtam magam. Az egyik szemem sír a másik meg boldog mert a nagymamámat láttom a türörbe, nagyon hiányzik... Épp mentem le a lépcsőn amikor egy dudálást hallottam. Tudtam hogy ez Tom lesz így gyorsan írtam apának egy üzit hogy elmentem aztán felkaptam a kis váll táskám majd kiléptem az ajtón. Láttam amint a kocsijának támaszkodva cigizik, és az az öltöny amit viselt és hogy mennyire hozzá tapad az izmos, sexy testének. Mmm, nagyon dögös volt.
- Helló, szépség -Mondta egy nagy vigyorral a száján.
- Szia, Tom -Mondtam egy kis zavartsággal de egyben boldogan is miközben felé sétáltam.
- Gyönyörű vagy -Mondta. Láttam hogy a szemei lassan a mellkasomon vannak és megnyalta a szája szélét majd újra a szemeimbe nézett.
- Köszönöm, egyébként -Mondtam kipirulva.
Kinyitotta nekem az ajtót amit megköszöntem majd nagy nehezen betüszköltem a ruhámat magammal együtt a kocsiba majd ő is beült a volán mögé. Egèsz úton nagyon jókat beszélgettünk de minden azon tűnödtem hogy mièrt nem a barátnőjèt hívta el a bálba? Nem mertem megkérdezni szóval inkább magamban hagyom. Annyira élveztem a vele töltött időt hogy észre se vettem hogy meg érkeztünk. Tom kiszált a kocsiból majd kinyitotta nekem az ajtót és kisegített. A karjába karoltam és együtt mentünk be. A torna terem nagyon szépen fel volt diszítve és a hangulat is nagyon jó volt. Láttam Yamine-t aki szintén nagyon szépen fel volt öltözve és Bill-el beszélget, valószínűleg együtt jöhetek. Kéz a kézben oda sétáltunk hozzájuk.
- Sziasztok -Köszöntöttük őket egy nagy mosollyal. A két testvér pár kezet fogott mi meg megöleltük egymást.
- Nagyon jól mutatsz Tom mellett -Sutogtta kuncogva Yasmine miközben még mindig öleltük egymást.
- Köszi -Sutogttam vissza ki pirulva. Amikor elengettük egynást amkor mind a ketten el nevettük magunkat.
<Tom szemszöge>
Amikor a két lány abba hagyta az ölelést akkor mind a ketten nevetni kezdtek. Elmosolyodtam amikor megláttam Holly gyönyörű mosolyát, szeretem boldognak láttni. Hirtelen elindult egy lassú zene így oda mentem Holly-hoz.- Elnézést hölgyem hogy meg zavarom itt a nevetgélését de felkérhetem őnt egy táncra? -Kérdeztem játékosan de még is udvariasan miközben a kezemeg nyújtottam felé.
- Persze -Mondta kuncogva majd megfogta a kezem.
Magammal húztam a tánc parketrre. A kezeimet óvatosan a derekára tettem, ő pedig a nyakam köré fonta a karjait is így lassúztunk.
- Gyönyörű vagy ebben a ruhában -Mondtam a szemébe nézve miközben egy kicsit közelebb húztam magamhoz.
- Köszönöm, te is jól nézel ki -Mondta egy kis pirrel az arcán ami nagyon cuki volt, amikor rám nézett közben láttam a szemében a csillogást ami mindig felvidította a napom. Lassan közel hajoltam hozzá és amikor meg akartam volna csokólni közénk lépet az EX barátnőm, Dawn.
- Hé, sziasztok
- Szia, Dawn -Mondtam flegmán.
- Holly-hoz jöttem
- Ho-hozzám? -Kérdezte dadogva.
- Igen, arra gondoltam hogy te, én meg Ava elmennénk egy kicsit... beszélgettni?
- Hát nem is tudom... -Mondta bizonytalanul és egy kicsit félénken.
- Na, gyere, jó moka lesz -Mondta Dawn majd elrángatták tőlem.
Sóhajtottam majd leültem egy asztalhoz és vártam hogy mikor jön vissza. Már tíz perc telt el és kezdtem aggódni, miközben iszogattam az italomat elkezdtem füst szagot érezni. Észre vettem hogy a függöny elkezdett égni és a vezetékek is és mindenki elkezdett sikítani. A tanár mindenkit ki küldött a teremből az udvarra. Szinte majdnem az egész torna terem lángokban ált.
- Hé, Tom! Nem láttad Holly-t? -Kérdezte aggódva Yasmine miközben oda futott hozzám. Körbe néztem és láttam hogy Dawn és Ava nevetve nézik ahogy ég a terem és ekkor jutott eszembe hogy...
- HOLLY!! -Üvöltöttem és elkezdtem befelé szaladni megkeresni.
Futottam ahogy bírtam, probáltak meg állítani de nem hagytam amíg meg nem találom Holly-t.- HOLLY!! -Kiáltottam amikor be értem a terem másik végébe. Láttam hogy zárva van az ajtó majd be néztem az ablakon és láttam hogy Holly ott fekszik a földön sebbel teli a füstben.
- Bassza meg!! HOLLY!! -Probáltam ki nyitni az ajtót de nem sikerült ezért beruktam az ajtót és oda futottam hozzá.
- Kérlek, Holly! Ébredj! Nem hagyhatsz itt, érted?!! -Üvöltöttem és óvatosan megrásztam. Megnéztem hogy van e pulzusa, van de lélegezni nem lélegzett.
- Bassza meg... - Mondtam s felkaptam a karjaimba menyasszony pózba és elkezdtem vele kifelé menni. Segítség ért kiáltottam és már könnyek hultak a szemeimből. Amint kiértem a mentősök azzonal berakták a mentő autóba. Én egyből beszáltam mellé és azon imádkoztam hogy jobban legyen.
YOU ARE READING
Nem gondoltam volna... /Tom Kaulitz/
RomanceEgy vèletlen szerű baleset miatt Molly èlete megváltozik?