Selam biraz geç geldi ama güzel bir bölüm oldu bence öncelikle yıldıza basmayı ve yorum yapmayı unutmayın 🥺
Umarım beğenirsiniz yeni bölüm sizlerle 🥰
🌼🌼
Hayatta ne olacağını bilmeden yaşarız bazen tek bildiğimiz ne yapmamamız gerektiğini bilmemizdir, bende ne yapmamam gerektiğini biliyorum onlara istediklerini vermeyeceğim hani derler ya sağ gösterip sol vurmak kısmen onu yaşayacaklar.
🌼
"çok güzel olmuşsun sevdiğim."
"Ne"
Şuan akli dengesini falanmı kaybetti diye düşünüyorum hayır yani ben bu adamı tanıyor olsam ve bana aşık olmuş derim ama daha tanışalı birkaç gün bile olmadan bana sevdiğim demesi ne kadar doğru, burada çözemediğim şeyler var.
"Ne dedin?"
"Ne dedim?"
Sinirlenmemek için derin bir nefes aldım ve gözlerinin içine baktım.
"Birşeymi dedin dedim"
"İçeriye geçelimmi dedim."
Cevap vermemi beklemeden yukarıya çıkmaya başladı, bende arkasından yukarıya çıkmaya başladım
"Öküz."
"Duyamadım."
"Kahveler diyorum pişiyor."
"Eline sağlık şimdiden karıcığım."
"Hay ben senin karına."
"Geliyormusun karıcım?"
"Git otur."
Gülerek içeriye girdi bende salonda durdum.
"Evet Zerya sakin oluyoruz onların canına okuyacağız ,sabır, sabır, ihtiyacımız olan şey sabır."
"Kız napıyorsun burda yürü kahve yapacaz."
"Bejna kahveleri sen yapsan ben hazırlasam."
Gözlerimi kırpıştırarak tatlı, tatlı gülümsedim.
"Yürü kız yardım ederim ben sana bêkêr (beceriksiz.)"
"Devê xwe bide xûşk (sus görümce)."
Koluma girdi ve benide sürükleyerek mutfağa indik.
"Evettt şimdi ben kahveyi koyayayım sende çayı koy."
"Çay nerde yenge."
"Kız tezgahın altında, hiç çay demledinmi desem zerya?"
"Abartma o kadarda değil."
"Herşeyi beklerim senden zerya artık."
Bejna kahveleri ocağa koyarken bende çayı demlemek için çaydanlığa suyu koydum.
"Kız heyecanlandın mı sen."
Evet çok heyecanlandım o kadar heyecanlandımki kim tanımadığı biriyle evlenirken heyecanlanmazki .
"Yaaa evet bende çok istiyordum evlenmeyi çok heyecanlıyım."
"Adamı tanımıyorsun bile Zerya daha ne heyecanı dalgamı geçiyorsun benle, abin için he dediğini bilmiyorum sanki,ama belki seversin."
"Yenge-"
"Birşey demene gerek yok ben seni anlıyorum."
Severmiyim bizi böyle zor durumda bırakan aileyi severmiyim, tamam abimgil bir hata yapmış olabilir fakat bunun bedeli bunlar olmamalı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İSTENMEYEN BERDEL
De Todoİngilizce öğretmeni olan Zerya hayali evlenmeden hayat sürmekken abisini kurtarmak için sevmediği adamla evlenmek zorunda kalır, önceden beri sevdiği kızla evlenmeyi bekleyen Hazar Ağa berdelle sevdiği kızla zorla evlenmek ister...