Öncelikle yorum yapmayı ve yıldıza basmayı unutmayın,umarım beğenirsiniz yeni bölüm sizlerle ❤️
🌼🌼
Senin sevdiğin birşey başka bir kişinin çilesi olabilir senin istediğin birşey başkasının kurtulma çabaları olabilir...
"Evet çocuklar anlamayan veya duyamayan varmı pazartesi günü speaking sınavı yapacağım ve iki gününüz var bu yazdırdığım kelimeleri öğreneceksiniz, sorusu olan varmı."
Anlamadıkları bazı yerlerinde anlattıktan sonda zil çaldı çantamı toplarken gizem yanıma geldi.
"Hocam."
"Efendim gizem."
"Hocam sınavlarda bitiyor ya salı günü Trabzon'da gezimiz var sizde gelicekmisiniz?"
"Haberim yoktu, eğer işim çıkmazsa neden olmasın."
"Yaaa gerçektenmi."
"Evet."
"Ayy hocam vallah diğer hocalar gibi bunaltıcı değilsiniz en sevdiğim hocalardansınız valla."
"Tabi görevini yanlış kullananlar tabiki var , istediğin gibi düşünmektede özgürsün fakat öyle söyleme hepimiz eğitimciyiz sonuçta."
"Haklısınız hocam."
"Hadi bakalım güzelce çalışın."
Sınıftan çıktım ve koridorda yavaş adımlarla etrafıma bakmadan ilerledim ve giriş katına indim nöbetci öğretmene selam verdikten sonra okuldan ayrıldım Eren'gilinde son 1 dersi kalmıştı zaten, okulun otogarına Parkettiğim arabayı aldım herzaman gittiğim balıkekmekciye doğru yola çıktım.
"Yarın seni zor bir gün bekliyor Zerya hanım bakalım nasıl atlatacaksın kızım, umarım hoşuma gitmeyecek tartışmalar yaşamak zorunda kalmam."
Rastgele bir radyodan çalan şarkıya eşlik etmeye başladım.
(Emre fel: senden güzel mi var?)
"Yollarına gül dizeyim ver elin nerde
Al canımı,yıllarına sereyim ,gitme
Bir gönlüm sendedir, yar, sendeki bende
Bir başkasına yaramaz bu can üzülme
Hayra oldu, gülüm
Bu dünya aşka büründü
Başka başka diyarda bi' bende güzelimi var?"
Birkaç şarkıdan sonra balıkcının önünde durdum.
Mahmut dayı'nın mekanını uzun zamandır bilirim eceylede geliriz arada ama ece'yi pek sık getiremem doktor olduğu için sürekli ameliyatları oluyor onun işi olmadığında benim işlerim oluyor.
Küçük bir karavanı var hem balık ekmek yapıyor hemde evi olarak kullanıyor eşini yıllar önce kaybetmiş ondan sonrada kimseyi sevip evlenememiş, üç çocuğu var fakat bayramdan, bayrama adamı ziyarete geliyorlarmış.
Etrafa baktığımda sadece iki müştere olduğunu gördüm, mahmut abi beni farketmediği için yanına gittim ve seslendim.
"Hooouv usta hayırdır nereye daldın böyle dalmışken birazda taze hamsi topla."
"Güzel kızım senmi geldin, hoşgeldin, eee ne vereyim sana diyeceğim ama hamsi yediğin için sormuyorum."
"Yarım ekmek olsun mahmut abi."
"Hemen kızım, seninki nerde?"
"Benimki?"
"Ece."
"Valla abi en son sözümde gördüm hayırsız işte böyle arkadaşa sahibim."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İSTENMEYEN BERDEL
De Todoİngilizce öğretmeni olan Zerya hayali evlenmeden hayat sürmekken abisini kurtarmak için sevmediği adamla evlenmek zorunda kalır, önceden beri sevdiği kızla evlenmeyi bekleyen Hazar Ağa berdelle sevdiği kızla zorla evlenmek ister...