sandalye

31 3 0
                                    

jisungdan

"Gri esofman ve okul formasıyla okula gittim aslında gitmek istemiyordum o olaydan sonra rezil olucaktım. Sınıfa girer girmez sırama kapandım ve uyudum. Teneffüs zilinin sesiyle uyandim."

"1 saat uyumusum amk"

"Uyandığımda Jeongin Felix ve Changbin üçlüsü yanıma geldi dalga geçiceklerdi ama umrumda değildi önemli olan minhoydu."

Jeongin:
"NABEEERRR CICIKIZZZ"

"Göz devirdim bana 32 diş sırıtıyordu sonra kisnemeye basladi cok korkunc gorunuyordu bazen bunlarla nasıl arkadaşlık kurdum diye dusunuyordum."

"Ağzına bi tükürcem şimdi komik misin?"

"Evet"

"Peki."

"Bence senin sınıfın bad boy zorbasına baklavalarını atman daha komik ama neyseee"

"Sınıfın ortasında söylemesene şunu"

Felix:
"Tramva sebebi"

Changbin:
"Of neyse kantine inelim acıktım hadiiii"

Jeongin:
"Acıkmadığın bi zaman mı var?"

"Kantine indiğimizde Minho ve arkadaş grubunu gördüm geri dönüp koşmaya başladım ama Changbin beni tuttu."

"Acıktım utanman umrumda değil geliyosun"

"BIRAK AMK GITCEM AYNI ORTAMDA NEFES ALMAK BILE ISTEMIYORUM"

"aynı sınıftasınız yanlız"

"Mecburen kantine gitmek zorunda kaldım"

"masalardan birine oturduk tam karşı masada minho vardı.."

...

Jisung:
"Bana bakıp gülüyo bunlar ama"

Jeongin:
"Ne yapmalarını bekliyosun"

"Minho'nun arkadaşı Hyunjin sürekli bana bakıp bişeyler fısıldayıp gülüyordu(evrimleşiyordu) Minho'da göz devirip duruyordu. En son minho'nun kulağına bisey söylemesiyle kafasina sandalye yedi.."

Changbin:
"OHA ÇOCUK ÖLDÜ"

Felix:
"SANDALYE KIRILDI ÇUŞ"

"Herkes yerde kafasında sandalye ayağıyla birlikte yatan Hyunjin'e bakıyordu, Minho'da küçümseyici bakışlarla yerdeki arkadaşını izliyordu. Seslerle birlikte hocada geldi Hyunjin'i kontrol edip Minho'yu müdürün odasına yolladı bende hocanın dibinde yaşananları sorguluyordum. Hoca bana baktı ve Hyunjin'i müdürün odasına götürmemi istedi"

Jisung:
Ben mi?

Hoca:
"Evet sen. Çocuk iyi değil görmüyor musun? yardımcı olun biraz"

"Mecburen Hyunjin'i kolundan tutup sürükleyerek müdürün kapısına getirdim."

Hyunjin:
"oha babaanne"

Naber cicikız (minsung)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin