Pov Άννας :
Μετά από δέκα λεπτά αφού έφαγα το πρωινό που μου έφτιαξε τον εσπρωξα πίσω και το κεφάλι του ακουμπήσε πάνω στο μαξιλάρι και εγώ ανέβηκα από πάνω του και άρχισα να τον φιλαω παντού. Δημήτρη μου είσαι πανέμορφος, σε θέλω πάλι εσύ με θες ;. Δημήτρης: φυσικά και σε θέλω αλλά πρέπει να πάω στην δουλειά μου έχω μια ανάκριση για μια άλλη υπόθεση που έχω αναλάβει. Εντάξει μωρό μου θα σε δω το βράδυ;, Δημήτρης: αν το θες τόσο πολύ θα με δεις. Εντάξει μωρό μου θα περιμένω τηλέφωνο σου. Έτσι σηκώθηκα από το κρεβάτι, ντύθηκα του έδωσα ένα φιλί και έφυγα. Πήγα στο γραφείο μου να κάτσω και θα μείνω εκεί μέχρι το βράδυ.Pov Δημήτρη:
Ευτυχώς έφυγε γιατί έχω και δουλειά. Εκείνη την στιγμή μου έστειλε μήνυμα το τσιράκι μου και μου είπε ότι ο Παπανδρέου πέθανε μυστηριοδως από κάτι που έφαγε. Του απάντησα σε ευχαριστώ ,σηκώθηκα από το κρεβάτι, ντύθηκα και έφυγα από το σπίτι μου. Μετά από δέκα λεπτά έφτασα στην εισαγγελία και πήγα στο γραφείο του Σταύρου. Σταύρο καλημέρα ήρθα να ανακρίνω τον Παπανδρέου. Σταύρος: Πάμε μαζί στο κρατητήριο να τον δεις κιόλας. Πήγαμε στο κρατητήριο και όταν φτάσαμε τον είδαμε κάτω στο πάτωμα νεκρό. Ο Σταύρος έγινε έξαλλος ενώ εγώ το έπαιζα ξαφνιασμενος. Σταύρος: Δημήτρη είναι νεκρός ποιος να το έκανε;. Από ότι φαίνεται Σταύρο κατι έφαγε και πέθανε μπορεί να είχε ανοικτούς λογαριασμούς με κανέναν και να ήθελε εκδίκηση τι να σου πω και εγώ. Σταύρος: εχεις δίκιο εγώ πάω στον Αντρέα θα τα πούμε αργότερα. Ο Σταύρος έφυγε και εγώ έμεινα μόνος μου. Την γλίτωσα κανένας δεν θα με καταστρέψει. Ευτυχώς την Άννα την έχω του χεριού μου ,είναι τόσο ερωτευμένη μαζί μου που δεν θα καταλάβει τίποτα. Όποιος τα βάζει μαζί μου αυτήν την κατάληξη θα έχει. Ας πάω και εγώ στον Αντρέα.
YOU ARE READING
Ο Δημήτρης αρχηγός της Μαφίας αλλά έρχεται η αλλαγή του όταν γνωρίζει την Άννα.
Fanfictionο Έρωτας της Άννας για τον Δημήτρη .