Pov Δημήτρη:
Αννα τι θες εδώ;. Συγνώμη με ακολούθησες. Γιατί ρε Άννα δεν με εμπιστεύεσαι καθόλου. Άννα: Αγάπη μου σε ακολούθησα γιατί φοβήθηκα ότι κινδυνεύεις και ότι έχεις μπλέκει κάπου και δεν μου το έλεγες. Συγνώμη που σε ακολούθησα το ξέρω ότι δεν έπρεπε αλλά φοβάμαι για εσένα. Το μαγαζί δικό σου είναι;. Ναι Άννα μου δικό μου είναι ,άκου Άννα πρέπει να σου πω κάποια πράγματα για εμένα που δεν τα ξέρεις. Είμαι ο αρχηγός της Μαφίας και την αρχηγία την κληρονομησα από τον παππού μου. Δεν σου έλεγα την αλήθεια γιατί φοβόμουν ότι θα με χωρίσεις και θα με καταδωσεις. Τώρα που ξέρεις όλη την αλήθεια πήγαινε να με καταδωσεις δεν θα σε σταματήσω.Pov Άννας:
Ο Δημήτρης μου ,ο Άντρας μου είναι και Εισαγγελέας και αρχηγός της Μαφίας. Απορώ πως σκέφτηκε ότι θα τον κατεδιδα στην αστυνομία. Είναι ο άντρας μου και τον αγαπάω πάρα πολύ. Ποτέ δεν θα τον κατεδιδα. Δημήτρη μου δεν θα σε καταδωσω αφού σε αγαπάω πολύ, είσαι ο Άντρας μου και δεν μπορώ χωρίς εσένα. Δημήτρης: Άννα δεν μπορούμε να είμαστε μαζί, θα κινδυνεύεις συνέχεια από εδώ και πέρα, άμα μάθει ο αντίπαλος μου ότι είμαι παντρεμένος μαζί σου θα σε σκοτώσει όπως σκότωσε και τον αδελφό μου. Σε παρακαλώ φύγε Άννα και πήγαινε στο σπίτι σου . Ο Δημήτρης έβαλε τα κλάματα και πήγε μεσα σε ένα γραφείο, λογικά θα είναι το γραφείο του. Εγώ πήγα να μπω μέσα αλλά με σταμάτησαν οι μπραβοι του . Δημήτρη μου σε αγαπάω πολύ δεν μπορώ χωρίς εσένα. Δημήτρης: Άννα σου είπα κάτι, θα κινδυνεύεις συνέχεια αν θα είσαι μαζί μου ,φύγε από εδώ. Έβαλα τα κλάματα και επέστρεψα στο σπίτι μου. Μπήκα στο δωμάτιο μου, κλείδωσα την πόρτα,ξάπλωσα στο κρεβάτι μου και συνεχισα να κλαίω. Την βέρα μου δεν θα την βγάλω ποτέ. Θα τα ξανά βρω με τον Δημήτρη μου, είναι ο Άντρας της ζωής μου, θα κάνω τα πάντα για να είμαι μαζί του.
YOU ARE READING
Ο Δημήτρης αρχηγός της Μαφίας αλλά έρχεται η αλλαγή του όταν γνωρίζει την Άννα.
Fanfictionο Έρωτας της Άννας για τον Δημήτρη .