Κεφάλαιο 34

28 2 2
                                    

Pov Δημήτρη:
Αννα μου πάμε τώρα στην εισαγγελία, θέλω να μιλήσω με την  Σταυρούλα. Άννα: Εντάξει μωρό μου πάμε αφού το θες πάμε. Έτσι φύγαμε από το μαγαζί μου και πήγαμε στην Εισαγγελία. Μπήκαμε μέσα στο γραφείο της Σταυρούλας για να ξεκαθαρίσω την κατάσταση. Γιατί ξεκίνησες έρευνα εναντίον μου;. Σταυρούλα: Γιατί θέλω να μάθω τα πάντα για εσένα και για την μυστική σου δουλειά. Η γυναίκα σου μου έβαλε την ιδέα.  Ήρθε προχθές στο γραφείο μου το μεσημέρι και μου είπε τις αμφιβολίες που έχει για εσένα. Άννα: λες ψέματα, τον λάθος άντρα προσπαθείς να κλέψεις αλλά δεν θα τα καταφέρεις, θα σε καταστρέψω. Εγώ βγήκα έξω από το γραφείο της Σταυρούλας και πήγα στο γραφείο μου, κλειδώθηκα μέσα και είπα στην Αλεξάνδρα να μην με ενοχλήσει κανένας ούτε η Άννα, θέλω να μείνω μόνος μου . Τελικά με κάρφωσε η Άννα πίσω από την πλάτη μου.

Pov Άννας:
Έφυγα από το γραφείο της Σταυρούλας και πήγα στο γραφείο του Δημήτρη μου . Προσπάθησα να μπω μέσα αλλά ήταν κλειδωμένα. Δημήτρη μου εγώ είμαι άσε με να μπω . Δημήτρης: Όχι Άννα θέλω να μείνω μόνος μου, με κάρφωσες πίσω από την πλάτη μου με πρόδωσε η ίδια μου η γυναίκα. Τέλος Άννα χωρίζουμε. Μα δεν σε κάρφωσα Δημήτρη μου ,δεν το βλέπεις τι προσπαθεί να κάνει, θέλει να μας χωρίσει για να σε έχει εκείνη. Δημήτρης: Άννα μίλησα, φύγε τώρα χωρίζουμε. Έτσι έφυγα και έβαλα τα κλάματα. Πήγα στο γραφείο μου, κάθισα στον καναπέ και συνεχισα να κλαίω.  Θα σώσω τον Δημήτρη μου και θα κάνω τα πάντα για να μην μπει στην φυλακή και μετά θα περιλάβω και την Σταυρούλα.

Ο Δημήτρης αρχηγός της Μαφίας αλλά έρχεται η αλλαγή του όταν γνωρίζει την Άννα. Onde histórias criam vida. Descubra agora