Κεφάλαιο 23

36 3 9
                                    

Pov Άννας:
Φτάσαμε στο εστιατόριο που θα γιορτάσουμε τον γάμο μας. Ειναι ένα υπέροχο και πολύ ακριβό ιταλικό εστιατόριο. Δημήτρη μου αυτό το εστιατόριο είναι πολύ ακριβό. Δημήτρης: σου αξίζουν τα καλύτερα Άννα μου. Σε αγαπάω πολύ Δημήτρη μου και του έδωσα ένα φιλί. Μπήκαμε μέσα και καθίσαμε όλοι στο τραπέζι μας. Παραγγειλαμε πολλά φαγητά και δύο μπουκάλια κόκκινο κρασί. Δημήτρη μου θέλω να σε βοηθήσω να βρεις τον Δολοφόνο του αδελφού σου σε παρακαλώ άσε με να σε βοηθήσω. Δημήτρης: Εντάξει πανέμορφη μου θέλω να με βοηθήσεις σε εμπιστεύομαι απόλυτα. Σε αγαπώ πάρα πολύ, είμαι πολύ τυχερή που σε παντρεύτηκα και που είμαι γυναίκα σου . Δημήτρης: Εγώ είμαι τυχερός που μπήκες στην ζωή μου και την άλλαξες προς το καλύτερο σε λατρεύω ζουζουνα μου. Εγώ Δημήτρη μου σε λατρεύω πιο πολύ και του έδωσα ένα φιλί. Λίνα: Θείε λυπάμαι για τον αδελφό σου, συλλυπητήρια. Δημήτρης: Σε ευχαριστώ Λίνα μου είμαι πολύ στενοχωρημενος αλλά θα τον βρω αυτόν που το έκανε και θα τον κλείσω ισόβια. Δημήτρη μου θα τον βρούμε μαζί, σε αγαπάω πολύ και θα είμαι συνέχεια στο πλάι σου και του έδωσα ένα παθιασμένο φιλί.

Pov Δημήτρη:
Θα λέω στην Άννα αυτά που πρέπει να γνωρίζει και τίποτα παραπάνω. Δεν πρέπει να μάθει την αλήθεια για εμένα γιατί δεν ξέρω πως θα αντιδράσει και αν θα με καρφώσει . Εγώ πάντως είμαι ερωτευμένος μαζί της και θα το ρισκάρω, θα το πάω μέχρι τέλους και όπου βγει, πάει και τελείωσε.

Ο Δημήτρης αρχηγός της Μαφίας αλλά έρχεται η αλλαγή του όταν γνωρίζει την Άννα. Donde viven las historias. Descúbrelo ahora