( biraz okunsun öyle devam edicem yazım hataları olabiliirrr)
Adadan başlıyalım
salonda oturmuş telefona bakıyodum güneş ise tablete canım sıkıldığı için telefonu bıraktım güneşe dönüp "güneş ben çok sıkıldım hadi tatlı yapalım" bunu dememle güneşin gözleri parladı ve onayladı "asu ablanın sevdiği tatlıdan da yapalım " dedim ve güneş benim elimi tutup kaldırmaya çalıştı yerimden kalktım ve güneş ile mutfağa ilerledik.
mutfakta tatlı yaparken asu geldi ve "ben geldiimmm nerdesiniz " diye
seslendi bize güneş ise "asu ablis mutfaktayızz" diye bağırdı
asu hemen mutfağa geçti elindeki eşyaları bırakıp ada ile güneş aynanda "hosgeldinnn" dedi ve asu ise "hosbulduukkk ayy bana tatlı mı yapıyosunuzz siz" derken güneşin yanağından öptü.
bianda sessizlik olustu ve o sessizliği bozan kişi asu oldu.
asu kesin benden birsey istiycekti ki
güzel sözler söylemeye başladı"adamm,adacımm,canım,bebeğim, güzelimmm bu akşam mafyalara özel parti var her bir kişi yanında 1 kisi getirme hakkı var beni tek bırakma o yüzden sende benimle geliceksin lütfennnn"
asunun öyle demesiyle yalandan öksürmeye başladım çünkü güneş asunun mafya olduğunu bilmiyordu bende güneş sorgulamadan asuya yanlış söylediğini söyledim
"ne mafyası asu" yalandan gülerek " kıyafet partisi dicektin heralde" dememle asu boka düşeceğini anladı ve hemen o da olayı çevirmeme yardım etti.
ben ise onaylamama rağmen asu cok ısrar ettiği için kıramadım ve güneşi melek ablaya bıraktım ve asu ile hazırlanmaya başladım.
Asunun konbini:
Ada'nın konbini:
Adanın saçları:
asuyla ada aynanda birbirlerine bakarakk"kimin arkadaşı bee taş gibi hatunn" derler ve aynı anda dedikleri için gülmeye başlarlar.
asunun aşağıdan bana seslenişiyle aşağı indim ve asunun arabasına bindik.Egelerden devaaammmm
yine siyah gömleğimi giymiştim aşağıdan bana seslenen ateşin yanına gittim ve ikimizde kendi arabalarımıza binip yola çıktık.
Bi kaç dakika sonra mekana vardık içeri girmeden önce sigara yaktık o sırada gelen kişilere bakıyoduk ve bi depo ortağımız olan asu gelmişti ateşe baktığımda asuya kitlenmişti ben ise yanında ilk defa gördüğüm kıza hayranlıkla bakıyodum kızı baştan aşağı süzüyodum ve eminimki baktığım çok belli oluyodu ki ismini bilmediğim kız bana baktı ve hemen bakışlarını kaçırdı.Adadan devaaammm
Mekana geldiğimizde normal bir yere benziyordu dışarıdan içeriyi daha görmemiştim arabadan indiğimde dışarı da sigara içenler vardı. Birisinin bana baktığını hissetmiştim üstümde gözlerin gezindiğini fark ettiğimde bakan kişiyi aradığım sırada bana bakan kişi ile göz göze geldik ve ben hemen gözlerimi kaçırdım ve asu ile içeri girdik.
içeri girmemizle yüzümü buruşturmam bir olmuştu çünkü bu kadar ağır kokan bir yere gelmemiştim o sırada asu beni bi masaya çekiştirdi ve oturduk asu gelen kişilerle konuşurken ben ise telefondan güneşi izliyordum güvende mi diye izlerken biandan da etrafa bakınıyordum kim var kim yok diye(tanımıyo olsak da önemliii etrafftaki kişilerrr jxjcjzkxj) o sırada yine dışarı bana bakan kişi karşı masada oturmuş yine bana bakıyodu artık rahatsız olmaya başlamıştım ve asuya
"asu erken kalksak olmazmı" dedim ve direk cevap şu oldu
" daha yeni geldik hem niye kalkmak istiyosun "
" şu karşıdaki kişinin bakışlarından rahatsız oldum"
asu karşıdaki kişiye baktı ve" bu çocuk iyidir ama sen yinede rahatsız olma bebis" dedi asunun bakışları karşıdaki kişiyi tehdit edercesine bakıyodu karşıdaki kişi yanındaki kişilerle konuşmaya başlayınca asu bana döndü" şimdi rahatsınn " dedi ve konuşmaya devam etti bende güneşi izlemeye devam ettim.
Asu bunu fark edince bana döndü ve "artık birak bence bak güvende zaten"
"olsun ben yinede bakıyım ne olur ne olmaz"
asu telefon ile görüşme yaptıktan hemen sonra bana döndü ve "koruma koydurttum eve sende artık rahat bi şekilde eğlen biraz seninde buna ihtiyacın var "
sadece teşekkür edebilmiştimtelefonu bıraktığımda tekrar etrafa bakınıyordum ve yine o bana bakan kişiye baktım
bu sefer bakan kişi o değildi bendim çok yakışıklıydı saçları vücudu heryeri ayrı bi guzel duruyordu
asunun kikirdemesiyle kendime geldim asu daha fazla dayanamayıp gülmeye başlamıştı asunun koluna uyarırca vurduğumda susmuştu
asu bana bakıp " sen egeden mi hoşlandın " cidden diye gülmeye devam etti
"hayir ne alakası var ben sadece etraftaki kişilere bakıyorum" diyerek inkar ettim.
asu sadece peki demişti. Asu birden beni mıncırdı ve heycanla beklediği kişinin geldiğini söylemişti onun yanına hemen gidip geleceğini söyledi ve yanımdan ayrıldı.
Bende o sırada telefondan güneşe bakıyordum ki masaya birinin geldiğini fark ettim karşımdaki kişiye baktığımda şok geçirmiştim
(tabi gecirirsin beklemediğin bi kişi beklemediğin bi anda geldigi icin akjfwkdjks)ismini ege diye bildiğim kisi gelmişti heycanlanmıstim nedense kalbim küt küt atıyordu ege bana bakıp selam vermişti ben ise 2 dakika donakalmistim ve egenin seslenişiyle kendime geldim ve bende selam vermistim
ege bana tek kaldığımı söyleyince bir süreliğine tek kaldığımı arkadaşımın geleceğini söyledim.
ege bana sırıtarak bakmaya basladi ve "eminmisin geleceğine hic gelicekmis gibi gözükmüyor da "
(sanane kardesim aaa ister gelir ister gelmez ne güzel iste aranızı yapiyo )asunun olduğu tarafa bakar "olsun istediği kadar dursun ben tek oturmaktan sıkılmam "
bunu dediğim sırada dans müziği çalmaya başlamıstı
ege bana bakıp elini uzattı ben ise şaşırmıştım ilk ama sonradan dans etmeyi kabul etmiştim neden ettim bilmiyorum kalbimin bir yanı kalk dans et diyordu bu yüzden kalktım ve egeye eşlik ettim.
ege belime dokunduğunda kendimi geri çektim çünkü belime dokunulmasını sevmiyordum ege bana ne oldu dermişcesine baktı ben ise sakince "belime dokumassan sevinirim "dedim ve dediği tek şey şu oldu "beline dokunmadan nasıl dans edicez" tekrar geri çekildim ve o zaman dans etmemize gerek yok dedim ege o sırada kolumdan beni kendine çekti ve belime dokunmamaya çalışarak dans ettik.
Asuyu fark ettiğimde bize bakıp kıkır kıkır gülüyordu ben ise onu takmadım ve dans etmeye devam ettim.
bir kac dakika sonra yanımızda ateşle asuyu gördük.
(bu kadar yeterliii sahurda tekrar yazarım uyumam lazımmm iyii geceleeerrrr)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ÇARPIK AŞK
ChickLitSadece arkadaşı ile beraber partiye giden ada orda tanışacağı bir erkeğin hayatını değiştiriceğini hiç düşünmemişti