Adadan devaammm
Asuyu fark ettiğimde bize bakıp kıkır kıkır gülüyordu ben ise onu takmadım ve dans etmeye devam ettim.
bir kac dakika sonra yanımızda ateşle asuyu gördük.
asuya bakıp sessizce gülmeye başladım ege benim güldüğümü farketti ve yalandan öksürmeye başladı egeye döndüğümde ege bana sorarcasına bakıyodu bende sadece
"ee yok bisey sadece asuya güldüm " diyerek konuyu kapamaya çalışır."bence bu kadar yeterli dans etmemiz "dedim ve egeden uzaklaştım o da bunu onayladı teşekkür etti ve eski masasına gitti oturdu bende ayni şekilde masama gidip oturdum.
tekrardan güneşi izlemeye başladım o sırada asu da geldi dans konusunu açmamıstık bile ben telefondan güneşi izlemeye devam ediyordum
ve bianda evin zili çaldı bende panikle asuya döndüm ve "asu kapı çaldı ya babam güneşi almaya geldiyse " asu ise öyle düşünmememi ve sakin kalmamı söylemişti bense asuyu duymayıp " asu hemen gitmemiz lazım lütfen " dedim ve hemen kalktık yola koyulduk.egelerden devaammm
ateşin bana seslenmesiyle ateşe döndüm " lan asular birden çıktı ve çantalarını burda unuttular götürelim mi hemde nolmus diye sorarız" dedi bende onayladım ve onların masasına gittiğimizde adanın sandığım telefon çalmaya başladı. telefonu hiç düşünmeden açmıştım ve küçük kız çocuğu sesi gelmişti ve ağlıyarak ablasından yardım istiyordu bian durmuştu ve adanın kardeşi mi bu diye düşündü o sırada ateş adanın kardeşi ile konuşuyordu " ablaa lütfen yardım et babam herkesi öldürüyo beni almaya geldi lütfen gel abla" ateş ise sakinleştirmeye çalışıyordu " abicim biz ablanın arkadaşıyız sakin ol sen şimdi ablanı da alıp geliyoruz merak etme" güneş ağlamaya devam ediyordu "lütfen ablama verin lütfen yoksa ablama da zarar vericek lütfen" ege o sesi duyunca kendine geldi ve ciddi bi şekilde "hayır ablana da sanada zarar veremicek senden konumu istesem atabilirmisin" güneş ise " atarım ama lütfen hızlı gelin" "tamam abicim merak etme sen aramayı sakın kapama " güneş onayladı o sırada ege ve ateş hizla yola koyuldular.
(arkadaşlar rahatsızım ondan dolayı kısa yazdim tekrardan söylüyorum bu sadece benim yazdığım bisey değil arkadaşım ile yaziyoruz ben sadece buraya geçiriyorum.)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ÇARPIK AŞK
ChickLitSadece arkadaşı ile beraber partiye giden ada orda tanışacağı bir erkeğin hayatını değiştiriceğini hiç düşünmemişti