Adadan devamm
evin önüne gelmiştik ve ben hemen inip içeri girmiştim ve direk güneşe seslendim "ablacım nerdesin " güneşin sesi benim odamdan geldi "odandayım abla" diye ses vermişti.
güneşin yanına gidecektim ki
babam olucak o adam ise bana silahı doğrulttu ve "eğer gidersen kızımsın demem vururum "bende sinirlenmiştim ve babamın üstüne gitmeye başladım o sırada kapıdan egeler girdi.
ege direk silahını babama doğrultmuştu bense napıcamı şaşırmıştım.
babam bana sinirle" bi orospuluk yapmadığın kalmıştı onu da mı yaptın" diyerek bağırdı tam babama bişey diyecekken ege sinirle babama "düzgün konuş lan" dedi.
Babam bana bakıyodu hayla egeye döndüğünde "benim kızım istediğimi derim istersem döverim de sana mı sorucam" dediğinde ege dayanamayıp babamın koluna sıkmıştı.Ada tam yukarı çıkıcakken babasi konuşmaya başladı.
"ben sizi hic sevmedim hic çocuğum yerine koymadım bi tek asunun annesinden olan çocuğumu sevdim ona bakıyorum " *asuya döner * "babanı da bu yüzden öldürdüm anneni ise de bi zaman sonra zevkime gitmedi onu da öldürdüm"
duyduklarımla şok geçirmiştim.
Asudan devamm
duyduklarımla napıcağımı şaşırmıştım o anki tüm duygu ve düşüncelerim gitmişti ailemi almıyomuş gibi bide annemle beraber çocuk yapmış sinirle adanın babasına döndüğümde ağlıyarak konuşmaya başladım
" Ne diyosun ya sen hayatımı mahvettin benim hadi annemi aldın babamı niye alıyosun ya sen nasıl bi babasın daha kendi kızına sahip çıkıp bakmıyosun benim annemden olan çocuğa mı bakacaksın hayatımı bitirdin sen bende senin hayatını bitiricem" derken ateş beni sakinleştirmeye çalışıyordu.
(bu kadar yeterlii bencee nasıll olmuşş benim pek içime sinmedi ama olsun tekrardan hatırlatma yapıyorum arkadaşımla beraber yazıyoruz bu hikayeyi ben buraya geçiriyorum sadece.
hepinizee iyi geceeleerrrr)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ÇARPIK AŞK
ChickLitSadece arkadaşı ile beraber partiye giden ada orda tanışacağı bir erkeğin hayatını değiştiriceğini hiç düşünmemişti