5

478 10 3
                                    

(Ufak bi hatırlatma arkadaşımla beraber yazıyoruz ben sadece burayaa geçiriyorum iyii okumalarrr)

asudan devamm

adanın babasının dediklerinden sonra nefes almakta zorluk çekiyordum napıcamı şaşırmıştım ateş ise beni sakinleştirmeye çalışıyordu adanın babası ise kardeşim hakkında konuşuyordu.

"kardeşin cok güzel bi kız asu şuanda 5 yaşında ve sizin hiç bulamıycağınız bir yerde " adanın babası konuşmaya devam ederken bianda silah patlama sesi geldi ve baktığımda adanın babası yerde kanlar içinde yatıyordu onu ege vurmuştu konuşmasına daha fazla dayanamayıp vurmuştu.

Adadan devamm

silah sesi ile beraber gözlerimi kapamıştım bir kac saniye sonra
gözlerimi açtım ve gördüğümde dona kalmıştım çünkü ege babamı vurmuştu artık bana kötü davranıcak kimse yoktu kurtulmuştu biandan mutluyumdum biandan da üzgün babamdan kurtulmuştum ama akrabalarım vardi onlar beni rahat bırakmazdı.

ateşten devaammm

asuyu alıp koltuğa oturtmuştum sakinleşmesi için asuyu omzumun altına aldım asu da direk göğsüme yatmıştı o an içimde bişey olmuştu biz o şekilde dururken korumalar adamı almış ve götürmüşlerdi.

adadan devaammm

yukardan güneşin seslenişiyle yukarı çıktım güneş korkuyla "ege abilere bişey mi oldu abla ses geldi"
dedi bende daha kendime gelememişken "güneş ege abinler iyi bişey olmadı ve artık babam bize bişey yapamıcak artık korkmana gerek yok" dedim o sırada ege odaya gelmişti.

güneş direk olarak koşup egeye sarılmıştı "ege abi teşekkürlerr bizi babamdan kurtardığın için babam ablama hep kötü davranıyodu vuruyodu" güneşe sinirle baktım " güneş sus ablacım lütfen " güneş sesini yükselerek konusmaya başladı.
"abla hep susturuyosun ya hep herseyi içine atıyorsun yeter artık ben yoruldum ege abi ablamın kolları hep mosmor oluyodu bana belli etmemeye çalışsada hep fark ediyodum" güneş konuşmaya devam ederken sinirlendim ve bağırdım " güneş sana sus dedim bikere de sözümü dinle bikere dedin ve bidaha demiceksin bunu kimseye ilk ve sondu " sinirlenmiştim güneşe çünkü onu önceden uyarmıştim ben onu ama dinlememişti
Aşağı inmistim ve dışarı sahile doğru yürümeye başladım.

egeden devaammm

duyduklarımla şaşırmıştım çünkü ada hic böyle hasar almış bi kız gibi gözükmüyodu güneşe sinirlenmişti ve gitmişti nereye gitmişti bilmiyorum ama benimde oraya gitmem gerekiyordu.
Güneşe dönüp " abicim sen şimdi aşağı asu ablanların yanına git ben ablanı bulup getiricem tamamı " güneş ağlıyarak onaylamıştı güneşle beraber aşağı indim ve güneşi bıraktıktan sonra adanin nereyw gidebileceğini düşünmeye başladım .

Ve sahile gideceğini düşündüm sahile doğru ilerlerken adayı gördüm.

(kısa oldu biraz ama olsuunnn iyii okumalaarrrr arkadaslar lgs ye hazırladığım için cok fazla yazamıyorum lgs gectikten sonra bölüm atmaya devam edicem ve daha iyi bi hikayeyle geliceemm🫶🏻)

ÇARPIK AŞK Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin