3.

610 49 32
                                    

\<

Günün yorgunluğunu ve stresini tüm vücudundan atmak için, çareyi spordan sonra ılık duşa girmekte bulmuştu. Vucüdundan akan su damlaları baklavalarını takip ederek kaslı ve oldukça çekici vücudunda dans ediyordu. Suyun rahatlatıcı etkisiyle birlikte gözlerini yummuştu rahatını hiç bişey bozamazdı, bozmamalıydı da derken gözlerini açmasına sebep olan çatırtı sesleri kulağına ulaştı "jennie sen misin? "
Cevap gelmediği için kardeşinin anlamsız şakalarından biridir diyerek umursamadı.

Çıkacağı esnada elini askılığa uzattığında eline ulaşmasını beklediği havlusu yoktu.

"Jennie eğer oradaysan bornozumu uzatır mısın?"

Bir kaç saniye bekledikten sonra vakit kaybetmemek için tekrar etti

"Jennie!!"

Ses gelmeyince hayatında vermemesi gereken kararlardan birini almış kendini havlusuz bir şekilde bir anda dışarı atmıştı.

Karşısında kesinlikle görmeyi beklediği manzara yoktu. Karşısındaki kişi için de bu beklenmedik bir şeydi.

Gerçekliği henüz kavrayamamıştı daha net anlamak için gözlerini yumup tekrar açtı. Hala aynı manzarayla karşılaşınca bu kez emin oldu evdeki bu yabancı da kimdi?

Yabancı olarak adlandırdığı sarışın, gözleri kocaman olmuş bir şekilde onu izliyordu fakat oda transa girmişti. Karşılıklı beş saniyelik bakışmanın sonunda beklenen ses duyuldu. Aynı anda koro şeklinde 3, 2, 1 ve

"AAAAAAAAAAAAaaaaah!! "

Ellerini gözlerine siper eden Taehyung aynı zamanda da uzun parmaklarının arasından manzarasını izliyordu "vay be o kadar büyük müymüş" Diye geçirdi içinden veya içinden geçirdiğini zannetti.

Jungkook, bu dürüstlüğü bir anlık sevimli bulsa da hâlâ olayın şokunu atlatamamıştı.

"Evet genelde öyle diyorlar"

Taehyung içinden söylediği şeye cevap verilmesini beklemiyordu. Olan olmuştu artık son çare hızlıca önündeki akıl almaz çekici vucüda bakmayı son vererek arkasını döndü

"Şey.. Ben. Burayı.."

Taehyung sırtı dönük bir şekilde cümlenin öğelerini biraraya getirmeye çalışırken jungkook üstüne eşofman takımını geçirmekle meşguldu

"Ben.."

"Arkanı dönebilirsin. Korkuttum sanırım seni"

Minik adımlarla etrafını dönerek yüzünü çevirdi.

"Ben burayı jennie'nin odası zannettim." Utangaç çıkan sesi ve kızaran yanakları inanılmaz sevimli duruyordu.

Jungkook biraz daha utandırmaktan zarar gelmez diye düşünerek konuştu
"Ne zamandan beri jennie'nin odasında spor aletleri ve oyun konsolu var. "

"Jennieyle yeni tanıştık evine ilk defa geliyorum. Odaları karıştırmışım. " Gittikçe kısılan sesi ve büzülen kırmızı dudakları çok masum ve küçücük gözükmesini sağlarken kocaman açılıp kapanan gözleri hiç yardımcı olmuyordu.

Ona doğru adımlayıp mesafeyi kapatmayı amaçladı fakat attığı ilk adımda karşısındaki sarışın geri adımladı bir adım daha attı. Sarışın yine aynı şekilde arkaya doğru adımladı.
Sarışının gidecek yeri olmamasını fırsat bilerek aradaki mesafeyi kapatma amacıyla son kez adım attı bu sırada sarışın kendini geri çekmek isterken sırtını duvara tosladı.

"Artık öğrendin. Ama hemen unutup tekrar karıştırabilirsin sorun etmem" Çapkınca gülümseyerek göz kırptıktan sonra elini başının hizasında duvara yasladı.

Jungkook ona mı yürümüştü az önce?
Baş düşmanlarının oğlu, eski dostu ama şuan kavga içinde oldukları jungkooku böyle görmek mental sağlığını tehdit ediyordu. Her ne kadar kadın kılığında olsa da ona sempati beslemez diye düşündü.

Çünkü biliyordu ki  lider Jeona karşı geldikten sonra Jungkook onu tamamen silmişti.

Taehyung'un şaşkın bakışları yerini çatılan kaşlara bırakmıştı. Neden garip hissettiğini anlamadı midesine tekme yemiş gibi hissediyordu. Yakınlığın onu rahatsız etmesi gerekirdi.
Neden etmemişti?
Olayın saçmalığı karşısında neredeyse dili tutulmak üzereydi.

İki elini göğsüne yerleştirdi daha sonra karşısındaki güçlü bedeni itekleyerek kendinden uzaklaştırdı.
Şaşkınlığından faydalanıp zaman kazanarak odadan dışarı atmıştı kendini.

_________________

Kookumm

Beni arkadaşlarınla neden hiç tanıştırmıyorsun

Jenniemm

Nerden çıktı şimdi
Arkadaşlarımın hepsini tanıyorsun zaten

Kookumm

Belki tanımadıklarımda vardır içlerinde

Jenniemm

Yooooookk

Kookumm

Var bence
İyi düşün sarışındır belki

Jenniemm

Rose sarışın onu tanıyorsun

Kookumm

Sarışın ince belli kıp kırmızı dudakları olan arkadaşınla tanıştırmadın belki

Jenniemm

Umarım düşündüğüm şey değildir|
Arkadaşlarımı sal

Kookumm

Evet o arkadaşından bahsediyorum

Jenniemm

İzin verirsen yapmamız gereken bi ödev var

Kookumm

Ben size yardım ederim

Jenniemm

Ağlıyıcammm


**

Bölüm sonuna geldik
Öpüldünüz
💋💋



My lover is a man | TAEKOOKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin