You

136 28 65
                                    

6 Kasım 2015:

"Baba saçmaladınız iyice,Hyunjin'den ayrı yaşayamam ben,neden istiyorsunuz bunu?!"

"Aranızda arkadaşlıktan öte bir bağ var ve bunu istemiyoruz,bugünden itibaren görüşmeyeceksiniz."

"Baba yapmayın bunu,biz birbirimizden ayrı yaşamayamayız,Hyunjin çok üzülür!"

"Umrumuzda değil Felix,görüşmeyeceksiniz dedim bitti,zorlama daha fazla."

"Siz aptalsınız,bizi desteklemek yerine bize birbirimizi yasakladığınız için aptalsınız!"

"Sesinin tonuna dikkat et,o ses tellerini koparırım senin,defol git odana!"

Felix dolan gözlerini hızla silip babasına doğru bir adım attı.

"Şaka yapıyorsun,değil mi?Ayırmayacaksınız bizi?"

"Çok ciddiyim Felix,kendine kadın bir partner bul.İnsanlara rezil olmak istemiyorum."

Titreyen ellerini ve sızlayan burnu yüzünden hızla odasına adımladı Felix,kapısını kilitleyip dolabına yöneldi.Hyunjin'in tişörtlerinden rastgele bir tane alıp burnuna yasladı,ardından kapıya yaslanıp yavaşça kaydı.Kokusunu hissettiğinde ağlaması ve ellerinin titremesi arttığında boğazı düğümlenmişti.Hyunjin olmadan bir hayat düşünemiyordu Felix.

Hyunjin de Felix'den farklı değildi.Elinde Felix'in ona verdiği tişört,kapıya yaslanmış hıçkıra hıçkıra ağlıyordu.Birbirlerine kendi tişörtlerinden vermişlerdi.Çünkü her zaman görüşemiyorlardı ve birbirlerini çok özlüyorlardı.

O tişörtler,şimdi kolları arasındaydı ikisininde.

Hyunjin Felix'in yanında huzur bulurdu,Felix de aynı şekilde.En büyük hayalleriydi belki sarılarak uyumak,özgürce sokaklarda el ele gezebilmek.Tek istedikleri şey birbirleriydi,ikiside ayrı olmaya katlanamazdı.

Felix sürekli kabus görür,Hyunjin'i arayıp sakinleşirdi,Hyunjin ise ailesi ile her kavga ettiğinde Felix'e sığınırdı,onun yanında rahatça ağlar ve içini dökerdi.

Birbirlerinin güvenli yerleriydi onlar,sadece aileleri onları desteklesin isterlerdi,ilişkilerini rahatça yaşamak isterlerdi.

Bunu bile çok görmüşlerdi oysa.

Felix orada ağlayarak uykuya daldı,uyurken bile bırakmadı elindeki tişörtü.

Yine kabus görecekti,fakat Hyunjin ile konuşamayacaktı,sakinleşmesi belkide saatlerini alacaktı,belkide sakinleşemeyecekti?

Bilemezdik.

~14.03.2024~

end of chapter

505 | hyunlixHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin